annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet boost tot 400 mbps in download

Topic gestart op: 05-06-20 15h16

Antwoorden: 191 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Internet boost tot 400 mbps in download

Ugh iedereen!

Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!

Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.

Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Labels (1)
191 ANTWOORDEN 191
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Ik heb alle begrip dat het soms langer kan duren voor er iets actief staat, maar dan moeten ze juist communiceren en niet zomaar iets zeggen om er vanaf te zijn. Telenet had vroeger ook van die kuren toen ik daar klant was.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  en @Gillesdm  om jullie iets te vertellen dan begrijp je het misschien beter:

Bij Telenet kwam in de tijd iets nieuws , King en Kong , nieuwe mobiele abonnementen en je had alles erop en er aan tegen weinig geld. Was een perfecte zet van Telenet toen in die tijd. Dus vele calls en veel die wilden overstappen naar Telenet. Goed wij maakte dat in orde maar door de vele aanvragen maar ook de vele activeringen op het netwerk ontplofte letterlijk de gehele server die het niet meer kon bij houden. Dat heeft enkele dagen geduurd voor die terug operationeel was dus dat wilde zeggen vele die geen activering kregen. Maar dat leek zo want toen is er ergens een sluisdeur tussen gezet en werden de activering mondjes maat toegelaten. Op die manier gaat het nu met de boost optie ook. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Inderdaad, ik ben toen overgestapt naar King en er waren veel problemen bij mij toen om van Base naar Telenet te gaan. Heel lang moeten wachten. Dat herinner ik mij nog heel goed.

patrick2
Wijze
Wijze

ja @Anonymous  zo een tijd wil ik niet meer mee maken maar ja nu de boost optie die tijd in beslag neemt .......Maar goed je bent nu Orange , King en Kong liggen in de vuilbak. En ik kan jullie uitleg geven over hoe ik denk dat het gaat en dat mijn vermoeden er toch niet ver naast gaat zitten. Och ja ik help jullie graag !!! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


OTB
Gewaardeerd verkenner

Daarnet viel het netwerk even weg en na paar minuten had ik het 400/40 profiel in de modem. 
Super! Het zal wel nog verbeteren als het wat rustiger is op de kabel. 

 

9619065134

Leden met de meeste pluimen