annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet boost tot 400 mbps in download

Topic gestart op: 05-06-20 15h16

Antwoorden: 191 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Internet boost tot 400 mbps in download

Ugh iedereen!

Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!

Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.

Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Labels (1)
191 ANTWOORDEN 191
WV
Aspirant verkenner

Mij is zaterdag verteld minstens te wachten tot dinsdag alvorens terug te bellen ...

kheyvaert
Gewaardeerd verkenner

same here, nog steeds 200/20

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Anonymous  schreef:

Het lukt niet bij Orange om een simpele boost te activeren. Gisteren werd mij gezegd dat het binnen paar uur in orde zou zijn. Vanmorgen stel ik vast dat het nog niet in orde is. Ik bel terug naar 5000, leg geduldig mijn vraag uit, na 6 minuten werd de verbinding verbroken. Na een half uur bel ik terug, verbinden ze mij door naar de juiste dienst. Na enkele minuten weer verbinding verbroken.  Voor mij hoeft het dus niet meer, heb geen tijd om Orange achterna te hollen om iets simpel te activeren. 


Ugh @Anonymous,

Het is inderdaad raar dat het nog niet in orde is. Neem zeker contact op met de webcare stamleden op sociale media. Ze hebben exclusieve contacten en kunnen de toestand voor jou controleren.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Totem 

Voor ik dit "misschien neem toch nog wat opmerkingen:

Is dat een Gegarandeerde maximale snelheid Want de internetsnelheid hangt van vele factoren af. Kan de modem dit bijvoorbeeld ook aan?

Kan je dit ook gemakkelijk terug opzeggen, moest het niet 100% werken?

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Anonymous  schreef:

@Totem 

Voor ik dit "misschien neem toch nog wat opmerkingen:

Is dat een Gegarandeerde maximale snelheid Want de internetsnelheid hangt van vele factoren af. Kan de modem dit bijvoorbeeld ook aan?

Kan je dit ook gemakkelijk terug opzeggen, moest het niet 100% werken?


Ugh @Anonymous,

@patrick2 heeft perfect beantwoord 🙂

Met een optimale bekabeling en materiaal (je pc moet het ook aankunnen) kan je 400 mbps berijken.

Totem's groetjes,

Totem

Leden met de meeste pluimen