annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet boost tot 400 mbps in download

Topic gestart op: 05-06-20 15h16

Antwoorden: 191 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Internet boost tot 400 mbps in download

Ugh iedereen!

Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!

Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.

Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Labels (1)
191 ANTWOORDEN 191
patrick2
Wijze
Wijze

Dat zijn zeer nette snelheden @Anonymous .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Het heeft erg lang geduurd, maar toen ik antwoord kreeg van Nelson ging het wel vlug.
Is wel een opluchting, want ik begon stress te krijgen om altijd te horen bij de klantendienst hoe het zat. Nu kan ik weer verder.

patrick2
Wijze
Wijze

Juist dus misschien was het toch goed dat ik en jij Totem nog eens erin vermeld hebben @Anonymous . 

En nu geen stress meer want dat is niet goed. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Met kabel ook niets.

Ik erger me enorm aan de klantendienst!! Misschien omdat ik moe ben in het algemeen, normaal blijf ik er rustiger onder.

Het is fiscale afsluit, veel te druk op het werk.

In de shop kunnen ze mij niet helpen hé?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  ik snap heel goed dat je gefrustreerd bent dat heeft niks met je drukke werk te maken of dat je zo moe bent hoor. Het dient gewoon in orde te zijn zo simpel is het. Ze beloven een uitrol dat je sneller internet krijgt , je hebt al een week gewacht omdat niet alles in eens kon door gaan maar nu nog een extra week. Nee dat dient direct opgelost te worden dat is geen service , en die € 15 die je nu extra betaald zeker laten recupereren want je hebt geen diensten waar je voor betaald. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen