annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet boost tot 400 mbps in download

Topic gestart op: 05-06-20 15h16

Antwoorden: 191 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Internet boost tot 400 mbps in download

Ugh iedereen!

Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!

Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.

Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Labels (1)
191 ANTWOORDEN 191
patrick2
Wijze
Wijze

Blij te lezen dat je zo tevreden bent @Anonymous .

Ja die boost kan het je enkel sneller maken natuurlijk en je snelheid is heel goed als ik zo lees. Morgen direct activeren als je kan. 

Ik had 1GB bij Telenet genomen ook de boost maar heb ik er af gehaald. Heb nu 300 normale snelheid en daar kom ik mee toe. Ben ook aan het overwegen terug Orange te nemen met tv en internet. Heb al de gsm nummers daar dus nu is de verleiding wat groter om over te gaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Had vroeger lang getwijfeld @patrick2  ... om van Telenet naar Orange te gaan. Was play en terugkijk tv gewoon, maar nu mis ik dat echt niet meer en ben blij dat ik toen die stap heb genomen. Nu gebruik ik voor films "Netflix" en voor terugkijk tv gebruik ik "VTM Go" en "VRT nu". Programma's van "Vier" neem ik op.

Meer moet dat niet zijn!

patrick2
Wijze
Wijze

Mm interessant @Anonymous  om te weten; Want de terug kijk tv wordt veel gebruikt hier niet door mij persoonlijk maar door mijn partner wel. En heb ook eens uitgezocht voor VTM GO te gebruiken als terug kijk tv. VRT nu heb ik niet maar is ook zeker niet slecht te weten dat ik die ook kan nemen. Betreft netflix ja die hebben wij ook dus dat is aanwezig. 

Nog even en je overtuigd mij Joery om de overstap vandaag al te doen......

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

haha geweldig @patrick2 .... en het is goedkoper.

Succes 😉

patrick2
Wijze
Wijze

Komt in orde @Anonymous  ga dat eens bekijken en uitpluizen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen