annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet boost tot 400 mbps in download

Topic gestart op: 05-06-20 15h16

Antwoorden: 191 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Internet boost tot 400 mbps in download

Ugh iedereen!

Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!

Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.

Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Labels (1)
191 ANTWOORDEN 191
kheyvaert
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Eentje volledig kapot, reageert niet meer, zelfs de leds gaan niet meer, ook niet meer onder garantie.

heb me dan maar zonet de Magic2 Multiroom besteld voor maandag.

 

patrick2
Wijze
Wijze

Ah ja @kheyvaert  heb ze eens gezocht. Zien er goed en ook duur aan prijs moet ik zeggen dus mag hopen dat ze goed werken. 

Als je ze hebt en ze werken wil je dan aan ons laten weten hoe het werkt? Dus of je er tevreden over bent en dat ook doen en de snelheden en dergelijke. Moet niet he maar dan hebben we misschien weer iets om aan te bevelen als er mensen zijn die iets nieuws zoeken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
kheyvaert
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 De werkgever betaalt, dus duur valt mee 😁

ik zal je zeker iets laten weten 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@kheyvaert  schreef:

@patrick2 De werkgever betaalt, dus duur valt mee 😁

ik zal je zeker iets laten weten 


Dat is altijd handig meegenomen natuurlijk 😁

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
happycoder
Gewaardeerd verkenner

Ik ben 2 weken geleden van Telenet naar Orange overgestapt voor de Internet Speedboost. De eerste week had ik nog 200/20. Ik was erg tevreden over de snelheid. Ik haalde regelmatig 190/18. Gisteren was ik thuisgekomen van een businesstrip. Ik dan meteen op de modem ingelogd en gekeken of de boost van 400 al actief was. Orange heeft gezegd dat de boost vanaf juli actief zou zijn. Tot mijn verbazing zag ik dit:

Image 2.png

Ik dan heel blij en meteen een speedtest gedaan. Maar dan komt de teleurstelling, ik haal max 270/37.

Image 1.png

Toen ik nog bij Telenet zat, had ik 200/20. Dus ik heb 5 euro extra betaald voor een 70 mbit snellere internetverbinding. Ik weet niet of Orange nog werk van gaat maken, maar als de snelheid zo blijft, ga ik terug naar Telenet. De nieuwe klanten van Telenet die een All-Internet (vroeger Fiber 200) krijgen tegenwoordig 300/20 met 1 maand gratis gigabit boost. Ik vraag mij nu af of de overstap naar Orange wel een slimme beslissing was...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen