annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet boost tot 400 mbps in download

Topic gestart op: 05-06-20 15h16

Antwoorden: 191 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Internet boost tot 400 mbps in download

Ugh iedereen!

Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!

Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.

Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Labels (1)
191 ANTWOORDEN 191
Daddy007
Aspirant verkenner

Gisteren is de nieuwe installatie bij mij gedaan.

Ik had via de website aangevinkt dat ik Internet boost wou, ook enkele dagen later naar de klantendienst gebeld om te vragen of dit wel degelijk in orde was; Antwoord: ja, ja meneer, internet boost is ook in orde.

Wat blijkt? Profiel op de modem 100/10. Dan had ik even goed bij mijn vorige provider kunnen blijven.

Not happy.

Wat moet ik doen om dit in orde te krijgen??

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Daddy007  je kan altijd je modem eens herstarten of eens resetten. Moest dat niks helpen kan je altijd eens een bericht doen via Messenger of Twitter en dit navragen. Ook zeker vragen of je de juiste modem hebt want daar zou dacht ik gelezen te hebben ook een verschil in zitten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Daddy007
Aspirant verkenner

@patrick2Modem herstart, maar geen verandering, profiel nog steeds op 100/10.

Gisteren nog een bericht gestuurd via messenger, maar nog geen antwoord gekregen.

Best naar de klantendienst bellen zeker?

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Daddy007 

Eens bellen kan nooit kwaad. je moet wel het geluk hebben van niet te lang te moeten wachten met een muziekje en een capabele medewerker aan de lijn te krijgen. Maar gelukkig is dat niet onmogelijk. 😁

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


happycoder
Gewaardeerd verkenner

Juist nog een test gedaan. Nu rechtstreeks verbonden met een lan kabel op de modem. Ik haal nu 380/38. Wat HEEL netjes is. Erg tevreden. Nu nog een betere setje powerline/wifi booster kopen. 

Leden met de meeste pluimen