annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet en tv gedeactiveerd zonder toestemming

Topic gestart op: 05-12-18 14h54

Antwoorden: 2 antwoorden

Rhiana
Rekruut scout

Internet en tv gedeactiveerd zonder toestemming

Eind oktober had ik een mail gestuurd naar orange met de vraag hoe ik internet en tv moest afsluiten als ik ging verhuizen. Zonder enige respons was mijn internet en tv afgesloten begin november.

Verschillende malen heb ik telefonisch contact opgenomen met Orange. De eerste keren werd mij beloofd dat dit in orde gebracht zou worden en dat ik terug internet en tv zou hebben binnen de 48uur.

Na drie dagen had ik nog steeds geen internet en tv. Na nog meerdere malen telefonisch contact op te nemen met orange werd mij gemeld dat dit niet mogelijk en dat er een compensatie zou komen op mijn gsma abonnement.

Gisteren kreeg ik een mail met de vraag om contact op te nemen met hun hieromtrent. Eerst had ik dan een heel onbeleefde vrouw aan de lijn die gewoon zei dat dit dosier afgesloten was en wanneer ik hier in tegen probeerde te gaan sluite ze gewoon de lijn. Natuurlijk heb ik direct terug gebeld en een collega van haar aan de lijn gekregen deze beloofde dat ik ter compensatie tijdelijk arend zou krijgen.

Een dag verder en nog steeds niets ontvangen.

Ik was steeds tevreden van orange maar dit vind ik echt onaanvaardbaar. 

Heeft iemand hier ervaring mee? 

alvast bedankt

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Eind oktober had ik een mail gestuurd naar orange met de vraag hoe ik internet en tv moest afsluiten als ik ging verhuizen. Zonder enige respons was mijn internet en tv afgesloten begin november.

Verschillende malen heb ik telefonisch contact opgenomen met Orange. De eerste keren werd mij beloofd dat dit in orde gebracht zou worden en dat ik terug internet en tv zou hebben binnen de 48uur.

Na drie dagen had ik nog steeds geen internet en tv. Na nog meerdere malen telefonisch contact op te nemen met orange werd mij gemeld dat dit niet mogelijk en dat er een compensatie zou komen op mijn gsma abonnement.

Gisteren kreeg ik een mail met de vraag om contact op te nemen met hun hieromtrent. Eerst had ik dan een heel onbeleefde vrouw aan de lijn die gewoon zei dat dit dosier afgesloten was en wanneer ik hier in tegen probeerde te gaan sluite ze gewoon de lijn. Natuurlijk heb ik direct terug gebeld en een collega van haar aan de lijn gekregen deze beloofde dat ik ter compensatie tijdelijk arend zou krijgen.

Een dag verder en nog steeds niets ontvangen.

Ik was steeds tevreden van orange maar dit vind ik echt onaanvaardbaar. 

Heeft iemand hier ervaring mee? 

alvast bedankt

Ugh @Rhiana,

 

Wat een netelige situatie :-(!

 

Kan je ons rookseintje sturen via Facebook of Twitter. Dan kunnen de Orange-stamleden deze situatie voor je uitspitten en nagaan wat er mis is gelopen. Ze wachten alvast op een rooksignaal :-)!

 

Ik dank je alvast voor je bizongeduld & begrip!

 

Veblijd het hart

🏹 Totem Saluut 🏹

0 pluimen
tverhoeven
Aspirant verkenner

Ik heb zelf ook geen goede ervaring met de telefonische klantendienst. Een probleem waar ik al weken mee zat is bij mij via de chat van Facebook op nog geen 24u opgelost. Bij de klantendienst vonden ze niets en maakten ze maar dossiers aan. Ik zou het eens op facebook proberen. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen