annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet in de tuin

Topic gestart op: 03-12-20 16h51

Antwoorden: 8 antwoorden

Timster23
Aspirant verkenner

Internet in de tuin

Ik heb een modem van orange vooraan in huis staan en zou graag wifi hebben op mijn terras dat ligt ongeveer 20m achter mijn huis hoe kan ik hier wifi krijgen 

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Timster23
Aspirant verkenner

Maar heeft dat acces point geen utp kabel nodig want dat krijg ik niet tot aan mijn terras 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Timster23 

Je kunt ook met een powerline werken en van daaruit hetgeen ik voostelde aansluiten. Een powerline heeft meestal of altijd een utp aansluiting

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Timster23  schreef:

Maar heeft dat acces point geen utp kabel nodig want dat krijg ik niet tot aan mijn terras 

Ja tuurlijk. herlees mijn eerste reactie eens, daar heb ik het onder andere over die kabel.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Timster23  schreef:

Ik heb een modem van orange vooraan in huis staan en zou graag wifi hebben op mijn terras dat ligt ongeveer 20m achter mijn huis hoe kan ik hier wifi krijgen 

Heb je nu bereik op de 2.4 GHz band ?  Bereik binnen zonder obstakels zou een kleine 50m moeten zijn.  Bereik buiten tot 90m

Zonder stopcontact buiten ?  Dan kan een waterdicht access point de oplossing zijn 

Dit bijvoorbeeld TP-Link Omada EAP225-Outdoor - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis

Kijk even naar de reviews TP-Link Omada EAP225-Outdoor - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen