Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-12-20 16h51
Antwoorden: 8 antwoorden
Ik heb een modem van orange vooraan in huis staan en zou graag wifi hebben op mijn terras dat ligt ongeveer 20m achter mijn huis hoe kan ik hier wifi krijgen
Maar heeft dat acces point geen utp kabel nodig want dat krijg ik niet tot aan mijn terras
Je kunt ook met een powerline werken en van daaruit hetgeen ik voostelde aansluiten. Een powerline heeft meestal of altijd een utp aansluiting
@Timster23 schreef:
Maar heeft dat acces point geen utp kabel nodig want dat krijg ik niet tot aan mijn terras
Ja tuurlijk. herlees mijn eerste reactie eens, daar heb ik het onder andere over die kabel.
@Timster23 schreef:
Ik heb een modem van orange vooraan in huis staan en zou graag wifi hebben op mijn terras dat ligt ongeveer 20m achter mijn huis hoe kan ik hier wifi krijgen
Heb je nu bereik op de 2.4 GHz band ? Bereik binnen zonder obstakels zou een kleine 50m moeten zijn. Bereik buiten tot 90m
Zonder stopcontact buiten ? Dan kan een waterdicht access point de oplossing zijn
Dit bijvoorbeeld TP-Link Omada EAP225-Outdoor - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis
Kijk even naar de reviews TP-Link Omada EAP225-Outdoor - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis