annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet misschien niet beschikbaar

Topic gestart op: 14-02-21 20h57

Antwoorden: 2 antwoorden

vic0
Aspirant verkenner

Internet misschien niet beschikbaar

Hallo iedereen,

Vandaag is er probleem opgetreden, de wifi werkte opeens niet meer. Ik had de toestellen proberen te verbinden met de wifi en het lukt wel maar er komt altijd een melding op van "internet misschien niet beschikbaar". Ik had daarna dan de modem gecontroleerd of de licht van de wifi wek groen brandde, en uiteraard brand het lichtje groen. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen want het is al 6 uur zo. 

@patrick2 @Cdt24801 @bulrog @Gregory @Josette @Anonymous @Surfer @Movieman @kellydebelder 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@vic0  goedemorgen,

om iedereen op te roepen daar heb je ook niet veel aan.

Heeft het antwoord van Patrick je geholpen?

Zo ja kan je deze als opgelost aanvinken.

Van mij krijg je deze:

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@vic0  

Heb je ook al eens geprobeerd de modem te herstarten?

Je kan ook altijd eens inloggen op je modem , met een laptop of vaste pc en een vaste kabel verbonden aan de modem rechtstreeks. Ga dan naar http://192.168.0.1 en log daarin. Kijk eens bij je wifi of je wifi nog aan staat in de modem zelf. Kan zijn dat deze is uitgegaan door een update. Dit heb ik onlangs nog hier eens gelezen en daar was ook de wifi uitgegaan na een update. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen