Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-01-20 22h56
Antwoorden: 34 antwoorden
Heeft iemand hier ook last van? De laatste 2 weken verlies ik thuis mijn internet verbinding. Geen enkel apparaat dat nog geconnecteerd geraakt met het internet, meestal tussen 21u en 22:30u.
@Hmxm schreef:
Echt frustrerend is het.
Er lijken inderdaad veel mensen last van te hebben.
https://allestoringen.be/storing/orange/
Al 2600 meldingen daar
Als ik die link volg krijg ik onder andere dit hier te lezen:
Orange (vroeger: Mobistar) biedt diensten voor zowel mobiele als vaste communicatie. Orange levert mobiele telefonie, mobiel internet, sms en voicemail via het mobiele netwerk. Op het vaste net biedt Mobistar internet, telefoon en televise via ADSL
Die website is blijkbaar niet echt mee met zijn tijd .... 🤔
Ja en je kunt ze niet berijken had gisteren een ping van over de 900
Echt leuk
Word zot hier thuis van dat internet is al 2 weken dat ik thuis kom v1n mijn werk en dat er niets werkt ze gaan er iets aan mogen doen mol merksem herentals en turnhout vosselaar hebben er last van nu
Morgen eens bellen je kunt ze zelf niet na 22 uur contacteren wat is dit .....
Hier exact hetzelfde fenomeen. Op het interne netwerk alles nog bereikbaar, extern niet meer.
Ping of traceroute vanop de router naar bv google DNS geeft ook een time-out.
Zelfde probleem hier, vandaag onze activatie kosten betaald en nu werkt internet niet meer 🙄 lijkt wel afgesloten ineens