Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-01-20 22h56
Antwoorden: 34 antwoorden
Heeft iemand hier ook last van? De laatste 2 weken verlies ik thuis mijn internet verbinding. Geen enkel apparaat dat nog geconnecteerd geraakt met het internet, meestal tussen 21u en 22:30u.
Mechelen, net hetzelfde probleem. Telenet zit (uiteraard vermits zelfde infrastructuur) ook met dit probleem.
Inderdaad, echt vervelend.
Boortmeerbeek, sinds gisterenavond ook problemen met de draadloze verbinding. Gezellig Netflix kijken en opeens niets meer... geen verbinding meer met tv, thermostaat, buitencamera, huisalarm, smartfoon enz... Deze morgen had ik een internet vermogen van +- 6mbit/sec?!? De helpdesk van Orange leverde ook niets op! Dit mag echt niet blijven duren hoor!!
Hier in 2100 Deurne - Antwerpen al 3 x in een rij geen verbinding met de buitenwereld…
Kan gebeuren in deze digitale wereld... maar wat ik zeer vervelend vind is dat je nergens op de hoogte wordt gehouden van een defect of mankement.
Een compensatie voor het ongemak zou ik zeer appreciëren!
De laatste twee weken heb ik ook dat probleem. Het begint rond 22 u - gewoonlijk kortstondig.
Vandaag 2 volle uren zonder internet en de 4G op de smartphone werkte ook niet.
Hier juist hetzelfde, meestal tussen 21u en 22u een korte onderbreking, maar vandaag blijft het duren.