annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet problemen

Topic gestart op: 13-01-20 22h56

Antwoorden: 34 antwoorden

Hmxm
Aspirant scout

Internet problemen

Heeft iemand hier ook last van? De laatste 2 weken verlies ik thuis mijn internet verbinding. Geen enkel apparaat dat nog geconnecteerd geraakt met het internet, meestal tussen 21u en 22:30u.

Labels (1)
0 pluimen
34 ANTWOORDEN 34
Mille
Aspirant verkenner

• Idd hier net hetzelfde probleem sinds 2 weken. Eerst konden we het probleem oplossen door reset modem en na 10min werkte alles terug maar vandaag werkt niks meer vanaf 22u10. Hopelijk lossen ze dit snel op, zodat hun orangklanten tevreden blijven!
0 pluimen
Mille
Aspirant verkenner

Idd hier net hetzelfde probleem sinds 2 weken. Eerst konden we het probleem oplossen door reset modem en na 10min werkte alles terug maar vandaag werkt niks meer vanaf 22u10. Hopelijk lossen ze dit snel op, zodat hun orangklanten tevreden blijven!

Cdt24801
Wijze
Wijze

Er zal dus wel ergens een panne of een storing zijn op de kabel ...Een aannemer die de kabel geraakt heeft? Of een defect aan de servers van Orange?

Het kan allemaal ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Hmxm
Aspirant scout

Gebeurt veel te frequent rond het zelfde tijdstip om nog af te wimpellen aan dit soort dingen vind ik.

Ik zou hier ook niet posten moest het de eerste keer in een lange tijd zijn.

Willen ze 2020 beginnen met klanten te verliezen uit onvrede voor de service die ze bieden?

0 pluimen
Hmxm
Aspirant scout

Echt frustrerend is het.

Er lijken inderdaad veel mensen last van te hebben.

https://allestoringen.be/storing/orange/

Al 2600 meldingen daar

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen