- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Internet sinds 9u smorgens weg gevallen
Geachte de modem kan geen internet onvangen of versturen begon deze moregen voledig geen internet meer heb alles geprobeert alles is corect aangesloten heb gereset stekker opnieuw aangesloten distributie kabel goed aangesloten ik kan local met mijn pc zelfs inloggen op de router pagina en alles werkt corect het ontvangt aleen geen internet op van de straat is al heel de dag ik verstuur dit via mijn mobiel internet van mijn gsm btw iemand enige idee https://www.orange.be/nl/hulp/mobiel-internet-tv/internetproblemen-oplossen#/device/orange/siligence...
want hiervan help niets
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Het is ondertussen all opgelost was een fout bij de distrubutielijn van telenet en die verhuren het aan julie omdat hun niets t aan jullie lieten weten wisten jullie ook van niets dus lag niet aan jullie srry voor het late antwoord was een extreme raar scenariomaar is al verholpen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Waar woon je ergens?
Heb je eventueel al eens bij de buren nagevraagd?
Zijn er werken in de straat aan de gang?
Hier in mijn Regio, Herentals, is er niets aan de hand ....
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de modem defect is. Al eens de klantendienst gecontacteerd om de modem en de lijn te testen?
![](/skins/images/88A29A3E212B2C43CD6EA88934346CC8/responsive_peak/images/icon_anonymous_message.png)