Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-01-24 20h19
Antwoorden: 5 antwoorden
Internet valt compleet uit, modem wordt automatisch terug opgestart.
Uit het logboek van de modem kan je zien wat er fout loopt, geen idee hoe dit kan opgelost worden.
Komt frequenter voor laatste dagen
Hoi @frederik2
Wij hebben hier de laatste week ook ineens last van. Maar de periode is dan weer te kort om er voor naar de klantendienst te bellen... Wel heel vervelend als je bijvoorbeeld net van thuis uit moet werken.
Dag @frederik2 ,
Het beste wat je kunt doen is contact nemen met de klantendienst (technische dienst tv en internet) op het moment dat het probleem zich voordoet. Ze kunnen dan vanop afstand eens checken of er problemen zijn met het signaal en eventueel een technieker sturen om de kabel na te zien en eventueel de modem te vervangen.
Deze dagen hebben operatoren veel problemen door de slechte weersomstandigheden. Ook zijn ze volop bezig met herstellingen waardoor het internet ook regelmatig uitvalt. Pols eens bij de buren of ze hetzelfde probleem hebben, dan ligt het zeker niet aan je modem/router.
Je kunt steeds contact opnemen met Orange op het nummer 5000 of via Facebook Messenger.
Heb je ook een uitleg hoe je opstelling is van je installatie met andere woorden hoe ben je met het internet verbonden ? Is dit via wifi of een kabel , eigen router of een AP ?