Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-18 01h21
Antwoorden: 32 antwoorden
Ik ben een nieuwe klant bij orange en ik heb opgemerkt dat het internet vaak wegvalt. Op mijn gsm staat er dat ik verbonden ben maar er staat ook dat het mischien niet beschikbaar is. Dit gebeurd ook op de toestellen van mijn ouders. Zie bijlage voor screenshot.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@mijn excuses, maar heb verkeerd geantwoord.
Had je vraag niet goed gelezen.
Het probleem is intussen (al een tweetal maanden zelfs!) wel opgelost hoor. Had even contact gehad met de klantendienst, en een goede week later was het probleem verholpen.
Dus ik ben een tevreden Orange klant 😉
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Zelfs bekabeld valt het internet vaak weg.
Lampje op mijn router, brand soms rood(= geen internet) die bekabeld verbonden is met mijn Orange-modem/router, dus lijkt toch wel een algemeen probleem bij Orange denk ik.
Frustrerend 😞
Nee helaas 😞
@tuxy jammer te vernemen dat uw probleem niet opgelost is. Heeft u al eens de klantendienst gecontacteerd en die op afstand laten nazien of er uitvallen zijn in uw modem? Want dat is ook iets wat de oorzaak van uw probleem kan zijn. U kan het ook via facebook vragen daar gaat u wat sneller antwoord krijgen mocht het te druk zijn op het numer de 5000.