Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-18 21h29
Antwoorden: 21 antwoorden
Sinds 2 weken kan mijn smart tv geen netwerk meer vinden om verbinding te maken met het internet
Mijn computer kan sindsdien echter wel verbinding maken met internet maar dit valt steeds weg na 2 minuten.
Soms werkt het ook eens een paar uur, wel, dan weer niet, dit is reeds 2 weken bezig.
Als het internet is weggevallen, en ik doe "probleem oplossen", dan werkt het weer 2 minuten.
(Bij oplossing staat dan steeds: "de standaard gateway is niet beschikbaar, met een groen vinkje ernaast)
Ik heb reeds:
-Modem gereset
- harde schijf geformateerd en windows opnieuw geinstalleerd
- drivers van netwerkadapter geupdate
Maar probleem blijft zich voordoen.
(Ik blijf wel verbonden met het netwerk, maar geen toegang tot het internet)
Wifi op gsm blijft wel werken.
Netflix op ps4 werkte ook nog goed tot daarnet.
Afgelopen week is ook een technieker van Orange een decoder van tv komen vervangen die plots niet meer werkte.
Eerst dacht ik dat alles gewoon afzonderlijk defect ging aangezien de smartphones en ps4 nog verbinding hadden, maar ik begin toch te vermoeden dat er iets mis is met de modem
(Stappenplan ook reeds gevolgd)
Zijn er nog dingen die ik kan proberen, of best klantendienst bellen? Is die bereikbaar op zondag?
@patrick2 schreef:@Cdt24801 ook even ter aanvulling : moest de router defect zijn in de modem deze kunnen niet gewisseld worden in een shop helaas daar zal iemand voor langs moeten komen of ze sturen deze op .
Ah OK Patrick, bedankt, een mens is nooit te oud om iets bij te leren (en ge weet, ik ben al aardig grijs hé )