Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-02-20 13h21
Antwoorden: 12 antwoorden
We hebben regelmatig vragen en of opmerkingen in verband met de vraag of het verbruik gezien kan worden van het vaste internet. Daarop zijn er verschillende posten geweest maar wilde het toch eens samen nemen in 1 post .
Het is gebleken dat er bij verschillende personen het verbruik wel zichtbaar is en bij andere weer niet die krijgen de foutmelding ' wegens technische redenen kan uw aanvraag niet werkt worden ' . Het beste is om dan eens via de klantendienst of via Fb messenger ( geen FB account nodig ) of eventueel twitter een bericht te sturen. Deze zullen een dossier aanmaken en hopelijk zo snel als mogelijk op te lossen dat het verbruik zichtbaar is. Nu heb ik hier ook al andere Tribers gezien en daarbij gelezen dat het nog niet is opgelost.Zou willen zeggen dat men niet moet opgeven en nogmaals eens dit te laten bekijken. Er bestaat wel degelijk een Telemeter bij Orange om het vast internet verbruik te zien kijk maar in deze post .
Hopelijk is het voor iedereen zo een beetje duidelijk en bij eventuele vragen gewoon reageren onder deze post. Dan hebben we alles in 1 post staan in plaats van drie ,vier verschillende onderwerpen en posten die over hetzelfde gaan.
@Totem is het mogelijk om deze post ergens bovenaan vast te zetten ?
Ik heb Orange sinds 02/10 en bij mij is die teller nog niet actief. Ik krijg inderdaad ook die foutmelding. Bij Orange had men mij gezegd dat dit een aantal weken nodig heeft. Klopt dit? Zijn er nog mensen bij wie die Telemeter pas na een aantal weken begon te werken/werd getoond in de account?
Ge kunt altijd inloggen op je router via
http://192.168.0.1/
Hier dan je paswoord ingeven van de klantenzone en je kunt dan onderraan zien wat je verbruikt hebt. Is natuurlijk niet praktisch maar is beter dan niets.
Bedankt voor die tip! Maar wordt dat via die link ook elke maand terug op nul gezet? Of telt die telkens door?
Na ontelbare berichten naar de klantendienst, is die telemeter via de klantenzone op de website van Orange nog steeds niet in orde bij mij. Ik snap dat niet. Kan toch niet zo moeilijk zijn?
@elguapo wat er precies mis mee is geen idee daar heb je echt de technische dienst voor nodig. Zou dan ook voorstellen nog eens een bericht via Facebook Messenger te doen en nog eens vragen. Voor Facebook dien je wel een account te hebben.
Je Telemeter telt op tot het einde van je Facturatie cyclus en dan gaat deze op nul. Dus hij blijft niet optellen omdat je bij het begin van de nieuwe periode weer moet kunnen zien wat je verbruikt hebt.