annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet werkt traag wanneer het dag is maar snachts gaat het sneller

Topic gestart op: 26-12-19 23h14

Antwoorden: 6 antwoorden

Mutaliyev
Aspirant verkenner

Internet werkt traag wanneer het dag is maar snachts gaat het sneller

Beste, ik heb laatste 2weken problemen met mijn internet Wanner het dag is gaat mijn internet trager dan het moet zijn mijn download speed is 2-10Mbps en upload 0.3-0.6Mbps maar als het Nacht is rond 1u middernacht werkt mijn internet weer normaal 100mbps download and 10mbps upload. Ik heb meerdere keren internet opnieuw opgestart en resultaat blijft het zelfde. Ik gebruik ook LAN Cable en er zijn evenveel devices geconnecteerd Dag en nacht dus ik weet echt niet wat het probleem is.

 

 

MVG Mutaliyev

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Mutaliyev
Aspirant verkenner

Beste bedank voor uw antwoord is het mogelijk om te kijken hoeveel je verbruik heb ik kan het wel zien hoeveel ik verbuik voor mijn gsm maar niet voor thuis Internet. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Mutaliyev  ALS .... het systeem up to date is kan men dat zien. Ga naar uw klantenzone en log daar in. dan ziet u direct op uw eerste pagina uw verbruik staan. U kan iets daarboven met uw pijl gaan staan en dat ook voor tv en internet nakijken. Maar de grote ALS blijft staan want blijkbaar is dit niet bij iedereen op punt. Moest het daar niet staan dan krijgt u de foutmelding ' om technische reden kunnen wij uw verbruik niet tonen '. Dan beste morgen naar de klantendienst bellen de 5000 die kunnen dat wel zien. Dit is wat u zou moeten zien staan :

 

Mijn resterend saldo

 
Internet + TV
 
Verbruik van 8/11/2019 tot 7/12/2019
Update 01/12/2019 18:23
Surfvolume piekuren
Onbeperkt
Verbruikt 7.42 GB
 
 
Update 01/12/2019 18:23
Surfvolume daluren
Onbeperkt
Verbruikt 7.18 GB
 
Dit is niet mijn persoonlijke verbruik dit is een voorbeeld wat ik standaard gebruik omdat ik zelf geen Orange klant ben met internet en tv enkel met de gsm.
Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen