Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Mutaliyev
Aspirant verkenner

Internet werkt traag wanneer het dag is maar snachts gaat het sneller

Beste, ik heb laatste 2weken problemen met mijn internet Wanner het dag is gaat mijn internet trager dan het moet zijn mijn download speed is 2-10Mbps en upload 0.3-0.6Mbps maar als het Nacht is rond 1u middernacht werkt mijn internet weer normaal 100mbps download and 10mbps upload. Ik heb meerdere keren internet opnieuw opgestart en resultaat blijft het zelfde. Ik gebruik ook LAN Cable en er zijn evenveel devices geconnecteerd Dag en nacht dus ik weet echt niet wat het probleem is.

 

 

MVG Mutaliyev

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
NelsonM
Community Manager
Community Manager

Beste, ik heb laatste 2weken problemen met mijn internet Wanner het dag is gaat mijn internet trager dan het moet zijn mijn download speed is 2-10Mbps en upload 0.3-0.6Mbps maar als het Nacht is rond 1u middernacht werkt mijn internet weer normaal 100mbps download and 10mbps upload. Ik heb meerdere keren internet opnieuw opgestart en resultaat blijft het zelfde. Ik gebruik ook LAN Cable en er zijn evenveel devices geconnecteerd Dag en nacht dus ik weet echt niet wat het probleem is.

 

 

MVG Mutaliyev

Hallo @Mutaliyev,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
CarinoBxl
Ervaren verkenner

Dat heeft te maken dat overdag meer mensen tegelijkertijd de telefoon gebruikzn voor internet op sommige momenten v d dag. Daarom komt dit soms voor. Meer in grote steden of bij evenementen waar veel volk is.

@CarinoBxl  overdag zitten er wel meer mensen op het internet dan in de avond / nacht. Maar dan heb je niet zulke lage snelheden dus dat heeft er in dit geval weinig mee te maken.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
patrick2
Leidende sjamaan

@Mutaliyev  ik denk dat u over uw limiet bent gegaan van 750 GB. Als u daar over gaat heeft u in de dal uren volle snelheid van uw internet en in de piek uren , dus overdag , uw internet aan verminderde snelheid. Bel de klantendienst eens op en vraag dat eens goed na. Nummer 5000 bellen voor de klantendienst.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen