annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet zit weer op smallband

Topic gestart op: 10-12-18 13h16

Antwoorden: 6 antwoorden

zeromancer
Aspirant verkenner

Internet zit weer op smallband

OPGELOST

geduld met orange/telenet begint bij mij een beetje te verliezen.
Surfvolume piekuren
Onbeperkt
Verbruikt 73.48 GB
Update 10/12/2018 11:29

Surfvolume daluren
Onbeperkt
Verbruikt 172.82 GB

maar zit blijkbaar toch weer op "smallband", 8mb down, 0.9 up...
Helpdesk weet weer van niets , kent het woord smallband niet aangezien het "onbeperkt" is. Zullen het komen oplossen met een technieker die wifi boosters wilt installeren ... , laat dus maar

(ja want als ik via utp werk zal een booster echt verschil geven hoor)

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jerre
Gewaardeerde genezer

@zeromancer  Misschien ben je vorige maand over de 750GB geweest en sta je nog gemarkeerd als intensieve gebruiker.
Probeer het bij de technische dienst te weten te komen, ik kan mij niet inbeelden dat ze daar geen indicatie op je profiel hebben.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Jerre
Gewaardeerde genezer

@zeromancer  Smallband is volgens de website vanaf 750GB/maand, uitgezonderd P2P verkeer dat ze op 10/1 shapen "tijdens de piekuren".
De vraag is wat er onder de noemer P2P valt.
Haal je globaal maar 8/0,9 ?

https://www.orange.be/nl/hulp/internet-en-televisie/fair-use-policy
http://www.nperf.com/en/

0 pluimen
zeromancer
Aspirant verkenner

Klopt. Is mijn max snelheid. Na 12u snachts is alles terug Ok,200down,20up. tot 12 u smiddags ofc

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@zeromancer  Misschien ben je vorige maand over de 750GB geweest en sta je nog gemarkeerd als intensieve gebruiker.
Probeer het bij de technische dienst te weten te komen, ik kan mij niet inbeelden dat ze daar geen indicatie op je profiel hebben.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@zeromancer heeft u nu een kabel rechtstreeks tussen uw pc en de modem zitten? Want ja als u rechtstreeks werkt gaat de wifi booster geen verschil maken. U bent ook nog niet eens op de helft van het onbeperkte , de fair use policy , dus u kan nog aan volle snelheid surfen. Misschien heeft u een probleem aan de buitenkant aan de kabel die binnen komt en hier moet iemand voor komen kijken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen