Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-12-18 13h16
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
geduld met orange/telenet begint bij mij een beetje te verliezen.
Surfvolume piekuren
Onbeperkt
Verbruikt 73.48 GB
Update 10/12/2018 11:29
Surfvolume daluren
Onbeperkt
Verbruikt 172.82 GB
maar zit blijkbaar toch weer op "smallband", 8mb down, 0.9 up...
Helpdesk weet weer van niets , kent het woord smallband niet aangezien het "onbeperkt" is. Zullen het komen oplossen met een technieker die wifi boosters wilt installeren ... , laat dus maar
(ja want als ik via utp werk zal een booster echt verschil geven hoor)
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@zeromancer Misschien ben je vorige maand over de 750GB geweest en sta je nog gemarkeerd als intensieve gebruiker.
Probeer het bij de technische dienst te weten te komen, ik kan mij niet inbeelden dat ze daar geen indicatie op je profiel hebben.
Idd kabel rechtstreekt tussen pc en modem. Dat weet ik ook wel dat een wifi booster geen verschil gaat maken, maar dat is wat de "helpdesk" mij adviseerd.
Snelheid is enkel zo laag tussen 12 middag en middernacht , dus redelijk zeker dat het smallband is en niet de kabel buiten. Maarja zolang de helpdesk volhoud dat onbeperkt - onbeperkt is , zijn we geen stap verder.
@zeromancer op de helpdesk kan men ook zien wat de klant verbruikt heeft . Heb zelf op de klantendienst gewerkt voor enkele jaren dus weet waar ik over spreek . Hier moet dus de klantendienst iets aan doen om het opgelost te krijgen. Vraag of ze desnoods een ticket aanmaken naar de tweede lijn binnen Orange. Die kijken dit voor u na en nemen met u contact op zodra ze de oorzaak vinden.