annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internetvertraging na 750GB?

Topic gestart op: 29-08-18 00h29

Antwoorden: 16 antwoorden

InsertX
Gewaardeerd verkenner

Internetvertraging na 750GB?

OPGELOST

Beste,

Sinds kort ben heb ik mij aangesloten bij orange na jaren lang klant te zijn bij telenet. Nu had ik bij telenet, net zoals nu bij orange, een ongelimiteerd internetabonnement.  Maar bij telenet werd de internetsnelheid vertraagd van 100Mbps naar 10Mbps na 750GB verbruik in de maand. 

Nu vroeg ik mij af of dit principe ook geld bij orange of als ik bijvoorbeeld 1TB zou verbruiken ik de 100Mbps blijf behouden. Ik ben bewust dat 750GB veel is om in 1 maand te verbruiken maar graag had ik dit toch graag geweten.

Alvast bedankt.

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
16 ANTWOORDEN 16
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dats is vreemd en verbaast mij toch ... Ik heb er alleszins nog nooit van gehoord of gelezen. En ik zou het ook niet logisch vinden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


lonely_driver
Gewaardeerd verkenner

heb nu dan toch een sms ontvangen dat ik meer verbruikt heb dan 750GB, mijn vraag is nu: telt enkel het verbruik in de piekuren voor de FUP of beiden piek en daluren?

 

InsertX
Gewaardeerd verkenner

De 750GB geldt enkel al verbruik in de piekuren.

De reden dat dit in belgië "de standaard" is, blijft toch maar om het cru te zeggen zever. Heb persoonlijk verschillende contacten in het buitenland in diverse landen. Heb daar eens rondgevraagd hoe dat daar zit en daar is zelf geen sprake over een limiet. In het buitenland is het immers ook mogelijk om veel hogere snelheden te halen terwijl onze hoogste verbindingen eerder aan de lage kant zijn in het buitenland...

lonely_driver
Gewaardeerd verkenner

tja, wij zijn maar het pover volk van belgie hé.

als ik mijn verbruik bekijk in de klantenzone dan staat het nu op 672,45GB in de piekuren, dus volgens mij is dat nog geen 750.

maar zit toch op smallband, rare bedoening volgens mij.

0 pluimen
DuFF
Gewaardeerd verkenner

Enkel op je modem kan je je verbruik checken, en dan mag hij niet zonder stroom komen te zitten 😂

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen