annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kabel niet aanwezig op PC

Topic gestart op: 14-11-18 11h43

Antwoorden: 8 antwoorden

Karim
Gewaardeerd verkenner

Kabel niet aanwezig op PC

OPGELOST

Ik heb problemen sinds technieker gekomen is met een andere modem. 

Lan1 en Lan2 werken maar andere uitgangen doen het niet, ik krijg melding dat er geen kabel aanwezig is op pc.

Zou het kunnen dat deze niet werden ingesteld door technieker, hoe los ik dit op?

Grt

Labels (4)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Karim
Gewaardeerd verkenner

Hey,

Lan 3 werkt nu, maar lan 4 niet.

Die gaat alleen op 1 poort(lichtje in modem) van zodra ik probeer vb naar vaste pc gaat die uit. Denk dat mijn Electricien beter de naampunten had opgeschreven van waar de utpkabels zijn😑. Deze van in de woonkamer heb ik alvast gevonden en opgeschreven😋

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert

Volledige nieuwe utp gebruikt(utp muur naar pc), en het werkt terug. Raar maar waar, alhoewel de deze van voordien werden altijd al gebruikt.

Nu, blij dat het terug werkt

Yihaa :-D!

TomN
Orange-werknemer

Mooi staaltje van support!

Dikke pluim @Cdt24801 en @patrick2

Karim
Gewaardeerd verkenner

Hoi, alvast bedankt.

Lan 1,2,3 werken nu wel, nogmaals kabels herstoken, tot verbazing werkte plots Lan3. Maar tevergeefs voor Lan4 en deze loopt naar mijn vaste pc. Meerdere maals heropgestart maar nog niks. Gaat steeds over op wifi.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Karim

Heb je al eens de kabels van de werkende en de niet-werkende poorten omgewisseld? Zo ben je zeker dat het niet aan de kabels ligt ..

Of nog: steek de kabels van lan1 en lan2 eens in de andere poorten waarbij je 1 en 2 open laat. Zo weet je of de poorten op zich wel of niet werken en dus or er softwarematig een beperking is op het aantal simultaan gebruikte poorten.

Misschien allemaal vergezocht maar op die manier kun je bepaalde dingen met zekerheid uitsluiten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen