Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-20 17h32
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zou graag de UNO Playlink verbinden met mijn PS4. Zodat ik via mijn gsm kan spelen met andere spelers, maar kan de verbinding niet vinden.
De beiden toestellen zitten op hetzelfde netwerk. Ik weet niet direct hoe het kan oplossen. Heb de netwerkinstellingen van PS4 al eens opnieuw ingesteld en alles staat in orde, maar toch kan ik niet verbinden. Wat zie ik over het hoofd?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik had een grote update van de playstation. Na de installatie van die update ging dat ineens vanzelf. Het is beetje uit zichzelf opgelost.
*Update*
Het is opgelost!! 👍
Ik had een grote update van de playstation. Na de installatie van die update ging dat ineens vanzelf. Het is beetje uit zichzelf opgelost.
Des te beter natuurlijk @Anonymous . Dus eigenlijk was het een beetje aan Playstation zelf te danken dat het niet echt werkte 🙂
Maar ben blij dat het is opgelost , vink de oplossing maar aan @Anonymous dan hebben andere ook misschien de oplossing als ze het voor hebben 🙂
Wil wel nog meegeven, als er iets mis gaat met een verbinding zoals ik heb voorgehad ligt het probleem niet altijd aan Orange.
Want er is vlug met een vinger gewezen.
Fijne zondag nog.