Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-01-24 17h23
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb op de modem de SSID van de wifi veranderd omdat er een Mesh netwerk is met nogal wat home automation. Ik heb ook het paswoord van de modem gewijzigd en dat had ik blijkbaar beter niet gedaan.
Ik krijg error codes bij het aanloggen die niets zeggen : MS_LOGIN_1. Ik vind ook niets in de FAQ of handleidingen hierover terug.
Als ik dan op forgotten password druk krijg ik een melding : INVALID USERNAME. Maar ik kan nergens een user meegeven.
de admin page van de modem komt ook niet overeen met het scherm dat ik in de handleiding van de configuratie van de modem vind.
Een reset lijkt me nogal drastisch, vermits ik niet weet wat de technieker bij de installatie allemaal gewijzigd heeft. en ik lees ook in een ander topic dat de reset ook niet zou werken.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
ja, @Mariejotje je bent er een tijdje mee zoet.
Best in stappen werken, opslaan en dan de volgende stap
Alles goed opschrijven in kladblok of zo en opslaan op de computer voor de volgende keer
Success
Probeer eens je vorig password, @Mariejotje Misschien heb je de veranderingen niet opgeslagen
Ik heb ook het password van de live gewijzigd en dat werkt
Er is wel een verschil tussen het wifi password en het modem password (via 192.168.0.1)
Indien dit niet lukt, is er niet veel anders dan een Reset
Verder kan ik beamen dat de reset wel werkt. Heb dat ook al eens gedaan
Verder denk ik niet dat er bij installatie veel veranderd is aan de instellingen
Success
Dank U voor het snelle antwoord. Ik had beide paswoorden gewijzigd wifi paswoord van ons wifi netwerk en voor de modem een ander gegenereerd paswoord. Ik heb ook geprobeerd met het oude paswoord, maar wat me niet logisch lijkt is dat de user niet correct is en dat ik die niet kan ingeven. Ik denk dat ik toch maar een hard reset zal proberen. Best alles van de modem afkoppelen vermoed ik zodat ik eerst de modem volledig in orde krijg en geen neven effecten krijg op de home automation etc. Zal een werkje voor het weekend worden. Alvast bedankt !
Hallo @Mariejotje ,
Aarzel niet om het antwoord van @Gregory te accepteren als het je heeft geholpen 😉
Rizlaine
ja, @Mariejotje je bent er een tijdje mee zoet.
Best in stappen werken, opslaan en dan de volgende stap
Alles goed opschrijven in kladblok of zo en opslaan op de computer voor de volgende keer
Success