Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-05-18 08h22
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
zou de mogelijkheid bestaan om de klanten op de hoogte te brengen van werken aan het kabelnetwerk? Toen ik vroeger bij Telenet was, dan kregen we minimum een week op voorhand een mail ivm geplande werken en hoe lang deze ongeveer zouden duren.
Mvg.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
zou de mogelijkheid bestaan om de klanten op de hoogte te brengen van werken aan het kabelnetwerk? Toen ik vroeger bij Telenet was, dan kregen we minimum een week op voorhand een mail ivm geplande werken en hoe lang deze ongeveer zouden duren.
Mvg.
Ugh! @Juri
Je opmerking is zeker terecht.
Zoals je wel weet werken we samen met Telenet om tv/internet te kunnen aanbieden.
Telenet dient ons op de hoogte te brengen van eventuele werken, dan kunnen wij op onze beurt de klant inlichten.
Toegeven; dit verloopt niet altijd even vlot. Er is zeker ruimte voor verbetering en we werken samen aan een beter interne communicatie voor deze gevallen.
Totem
Beste,
zou de mogelijkheid bestaan om de klanten op de hoogte te brengen van werken aan het kabelnetwerk? Toen ik vroeger bij Telenet was, dan kregen we minimum een week op voorhand een mail ivm geplande werken en hoe lang deze ongeveer zouden duren.
Mvg.
Ugh! @Juri
Je opmerking is zeker terecht.
Zoals je wel weet werken we samen met Telenet om tv/internet te kunnen aanbieden.
Telenet dient ons op de hoogte te brengen van eventuele werken, dan kunnen wij op onze beurt de klant inlichten.
Toegeven; dit verloopt niet altijd even vlot. Er is zeker ruimte voor verbetering en we werken samen aan een beter interne communicatie voor deze gevallen.
Totem
Beste,
Dit is blijkbaar geen opgeloste zaak want in de week van 28 Sep - 08 Okt 18 werden wij op bepaalde tijdstippen afgesloten van internet en TV of was snelheid van internet alles behalve, toen ik de techniekers van Telenet in onze straat zag heb ik hen gevraagd wat er gebeurde en blijkbaar waren er werken voorzien, buren die wel abonee waren bij Telenet werden allemaal per brief verwittigd waarom kan Orange dit niet doen? Communicatie bij Orange is zeker niet TOP!!, zelfs toen ik kontact opnam met technische dienst van Orange om te melden dat TV en internet het niet deed wisten ze zelf niet over werken, pas enkele dagen nadien kreeg iemand aan de lijn om mij in te lichten. (de werken vonden plaats in Oostende 28-08 Okt18)Hopelijk volgende keer wel de abbonees verwittigen.! Dank U
Beste,
Dit is blijkbaar geen opgeloste zaak want in de week van 28 Sep - 08 Okt 18 werden wij op bepaalde tijdstippen afgesloten van internet en TV of was snelheid van internet alles behalve, toen ik de techniekers van Telenet in onze straat zag heb ik hen gevraagd wat er gebeurde en blijkbaar waren er werken voorzien, buren die wel abonee waren bij Telenet werden allemaal per brief verwittigd waarom kan Orange dit niet doen? Communicatie bij Orange is zeker niet TOP!!, zelfs toen ik kontact opnam met technische dienst van Orange om te melden dat TV en internet het niet deed wisten ze zelf niet over werken, pas enkele dagen nadien kreeg iemand aan de lijn om mij in te lichten. (de werken vonden plaats in Oostende 28-08 Okt18)Hopelijk volgende keer wel de abbonees verwittigen.! Dank U
Ugh @IvesOostende,
Ow, je zou ook op de hoogte moeten werden gesteld van de werken aan het kabelnetwerk. De communicatie gebeurt doorgaans via sms.
Je kan onze Orange-stamleden contacteren, opdat zij kunnen uitzoeken wat er mis is gelopen én het nodige doen.
Drink hoop uit de waterbron
🌵 Totems Saluut 🌵
Geen SMS noch brief en nu?