Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-09-18 13h26
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo Orange/Medewerkers ,
ik heb problemen met de Wifi-Extender als ik heb in de steker steek heb ik geen wifi meer haal ik hem eruit heb ik wel wifi maar niet zo goed dan is hij aangesloten op de router
Mvg Sam
Opgelost! Ga naar de oplossing.
ik heb problemen met de Wifi-Extender als ik heb in de steker steek heb ik geen wifi meer haal ik hem eruit heb ik wel wifi maar niet zo goed dan is hij aangesloten op de router
Mvg Sam
Ugh @Sam1
Ik ga je doorverwijzen naar de merkleverancier van je wifi-extender, beste rekruut scout. Zij helpen je graag je probleem met je wifi-versterker oplossen. Ik duim alvast voor beterschap!
Waar de wind beneden de kloof waait, zal de vallei van bloemen eeuwig bloeien.
🌵 Totems Saluut 🌵
Mvg Sam
Ugh @Sam1
Ik ga je doorverwijzen naar de merkleverancier van je wifi-extender, beste rekruut scout. Zij helpen je graag je probleem met je wifi-versterker oplossen. Ik duim alvast voor beterschap!
Waar de wind beneden de kloof waait, zal de vallei van bloemen eeuwig bloeien.
🌵 Totems Saluut 🌵
Kan je me dan ff doorverbinden danku xd
Ola,
Ik denk dat jij dat zal moeten doen :-), Totem heeft geen toegang tot de merkleverancier.
Bel hen op en je weet het dan meteen
Greetz
CLEO