Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-05-18 08h22
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
zou de mogelijkheid bestaan om de klanten op de hoogte te brengen van werken aan het kabelnetwerk? Toen ik vroeger bij Telenet was, dan kregen we minimum een week op voorhand een mail ivm geplande werken en hoe lang deze ongeveer zouden duren.
Mvg.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
zou de mogelijkheid bestaan om de klanten op de hoogte te brengen van werken aan het kabelnetwerk? Toen ik vroeger bij Telenet was, dan kregen we minimum een week op voorhand een mail ivm geplande werken en hoe lang deze ongeveer zouden duren.
Mvg.
Ugh! @Juri
Je opmerking is zeker terecht.
Zoals je wel weet werken we samen met Telenet om tv/internet te kunnen aanbieden.
Telenet dient ons op de hoogte te brengen van eventuele werken, dan kunnen wij op onze beurt de klant inlichten.
Toegeven; dit verloopt niet altijd even vlot. Er is zeker ruimte voor verbetering en we werken samen aan een beter interne communicatie voor deze gevallen.
Totem
Geen SMS noch brief en nu?
Ugh @IvesOostende,
Onze Orange-stamleden ingelicht? Dan stellen ze een dossier op om dit uit te spitten.
Verf met alle kleuren van de wind
🌵 Totems Groet 🌵
Wie zijn orange stamleden?
Wie zijn orange stamleden?
Ugh @IvesOostende,
Via deze link: https://www.orange.be/nl/hulp 😉
Zing met alle stemmen van de berg
🌵 Totem 🌵