annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lag & upload stutter?

Topic gestart op: 10-10-23 23h30

Antwoorden: 1 antwoord

LuckyLuke
Aspirant verkenner

Lag & upload stutter?

Hoi hoi

Wij hebben pas de overstap gemaakt naar Orange en zover zeer tevreden op een paar dingen na.

Aangezien onze modem in de garage geplaatst is (ik weet niet waarom) heb ik een aantal extra modems gekocht die aangeraden waren door de persoon die ons internet is komen installeren, hij sprook hoog over de TP links dus uiteindelijk die besteld en download snelheid is super. Mijn probleem ligt nu vooral dat terwijl ik bel via discord of een online spel speel ik geregeld stutters/lag krijg. Ik heb mijn snelheid gecontrolleerd en de download snelheid doet het goed, maar de upload snelheid blijft soms hangen. Is er iets wat ik hier aan kan doen?

Labels (2)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Skyrim
Ervaren verkenner

Goedemorgen Luke
Ik realiseer mij dat dit een wat ouder bericht is maar wilde toch nog even mijn input geven voor het geval u en anderen hier nog steeds last van hebben.
Mijn beste advies is om de modem vanuit de garage te laten verplaatsen naar de ruimte waar u het internet het meest gebruikt, woonkamer, kantoor. Dit verbeterd de signaal kwaliteit en verminderd ook de lags die u ervaart. Ook voor de modem zelf is het gezond om in een droge ruimte te staan, nu kunnen garages droog zijn maar de modem is ontworpen voor binnenhuisgebruik. Een plaatsing in een garage zou de modem onnodig kunnen blootstellen aan vocht en thermische stress.

Hopelijk heeft u hier iets aan en kunt u binnenkort weer genieten van uw favoriete online spel 🙂

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen