Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-12-20 11h59
Antwoorden: 5 antwoorden
Ugh allemaal,
Wij ervaren momenteel lokale problemen met de Mesh WiFi-dienst. We werken aan het stabiliseren van de dienst. In geval van problemen kan je de resetprocedure vinden op www.orange.be/nl/meshwifireset.
Totem's groetjes
Totem
@Totem wat is de status ondertussen? Zelf ondervind ik nog heel wat problemen met de mesh wifi. Eén van de 3 modules is al 3 dagen niet-actief.
Ugh @Polle en @FlashWeave,
Momenteel is het incident nog open, onze teams werken eraan. Er is geen compensatie voorzien op dit moment. Je kan Totem altijd contacteren voor een update.
Totem's groetjes,
Totem
@Totem zijn er nog updates?
Er zijn nu al 11 dagen problemen, en nog geen oplossing blijkbaar?
Morgen komt er eindelijk een technieker langs.
Ik ben benieuwd wat die te zeggen zal hebben...
Hopelijk heeft hij de bevoegdheid om de mesh modules terug mee te nemen,
en een terugbetaling te regelen, zodat ik zelf een degelijke oplossing kan voorzien.
@FlashWeave schreef:
@Totem zijn er nog updates?
Er zijn nu al 11 dagen problemen, en nog geen oplossing blijkbaar?
Morgen komt er eindelijk een technieker langs.
Ik ben benieuwd wat die te zeggen zal hebben...Hopelijk heeft hij de bevoegdheid om de mesh modules terug mee te nemen,
en een terugbetaling te regelen, zodat ik zelf een degelijke oplossing kan voorzien.
Ugh @FlashWeave,
Het zou normaal gezien top moeten werken. Anders mag je altijd onze technische dienst contacteren !
Totem's groetjes,
Totem