Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
comima
Veteraan verkenner

Mails worden niet verzonden.

OPGELOST

Hallo,

Al 2 dagen kan ik geen mails verzenden ... Ik krijg : 452 #4.5.3 Too many recipients   of

452 too many recipients received this hour ...

Ik ben een week totaal Orange en heb dit vroeger nooit gehad...

Kan iemans me helpen aub ? 

Bedankt voor de moeite.

Labels (2)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
patrick2
Aspirant sjamaan

Re: Mails worden niet verzonden.

@comima  het lijkt wel of u ineens te veel mails wil versturen. Via welk mail programma stuurd u de mails en welke poorten zijn er in gebruik om te versturen?

Cdt24801
Gewaardeerde sjamaan

@comima 

Ik hoop voor u van niet, maar misschien is uw mail account gehijackt en gebruikt iemand het om spam te versturen. Vandaar dat je op diverse plaatsen geblokt wordt wegens reeds teveel mails verzonden.

Cdt24801
Gewaardeerde sjamaan

@comima 

BTW, vermits Orange geen eigen mail dienst heeft zit Orange hier ook voor niks tussen. Welke mail gebruik je? En ik bedoel niet welke client, maar wel degelijk welke provider je gebruikt.

Het is namelijk de provider van de mail service die de mails blokt en het bewuste bericht naar de afzender stuurt. Voor GMail is dat bvb Google.

comima
Veteraan verkenner

Goedemorgen Patrick2.

Bedankt voor de reactie. Zoals je me een paar dagen geleden aanraadde heb ik de poorten veranderd zie screenshot aub. Mijn email prgramma is Incredimail.

Ik stuur regelmatig mailetjes door aan een 25 tal personen - deze morgen heb ik een mailtje kunnen doorsturen aan 5 ontvangers en nu niets meer... zelfs niet naar én ontvanger... Ik krijg : 452 Too many recipients received this hour.

Wel vervelend ... jullie hulp is zeeer welkom Smiley Vrolijk

0 pluimen
comima
Veteraan verkenner

Goede morgen Leidende Geneerheer,

Bedankt voor je reactie;

Ik ben totaal Orange van 11.06.2019 en kom van Proximus - ik heb een skynet.be adres. Ik zou denken dat Proximus mijn provider is ? 

Deze morgen vroeg heb ik een mailtje naar 5 ontvangers kunnen sturen - gewoonlijk zijn dat er ong. 25 - en nu kan ik weer niks meer verzenben - zelfs niet naar één ontvanger. Ik krijg : 452 Too many recipients received this hour

Jullie hulp is meer dan welkom Man Vrolijk

0 pluimen
Cdt24801
Gewaardeerde sjamaan

@comima 

Je bent met alles van Proximus naar Orange gekomen. Blijf je dan uw skynet adres behouden of ben je dat kwijt? Zoals ik reeds zei, Orange heeft geen eigen maildienst, dus een Orange adres gebruiken, dat zit er niet in ....

Heb je al eens met de klantendienst van Proximus contact opgenomen? Misschien dat zij iets hebben geblokkeerd omdat je geen klant meer bent?

Het is maar een denkpiste, maar we mogen niks bij voorbaat uitsluiten ...

comima
Veteraan verkenner

Bedankt Leidende Genezer,

Helemaal niet aan gedacht dat Proximus zoiets zou doen ... ni erg sportief ...

Ik ga morgen proberen te bellen en horen wat ze daarop te zeggen hebben ...

Ik mag inderdaad mijn skynet.be nog maanden houden maar ik weet niet wat er dan zal gebeuren...

Ik kom in elk geval op rapport.

Vriendelijke groetekes;

0 pluimen
patrick2
Aspirant sjamaan

@comima  uw skynet adres is 18 maanden beschikbaar daarna zal er een ander email adres moeten komen want dan komt deze te vervallen. De melding die u krijgt wil zeggen dat u aangezien wordt als spammer of wat erop lijkt. Om precies te zijn wordt u er eigenlijk op geblokt om zoveel mails te sturen in eens. Dit komt door skynet zelf die heeft u ergens als spammer opgemerkt , dus dat u te veel mails in eens heeft gestuurd. 

comima
Veteraan verkenner

Ik heb naar Proximus gebeld. Als je geen klant bent geraak je niet overal binnen.

Ik had een lieve meneer die het probleem van uitgaande mails verstond en die heeft een technieker terug laten bellen. Binnen de 2 minuten belde die technieker mij op, gaf me een nieuw paswoord en alles zou opgelost zijn … spijtig maar het probleem blijft… Nu kan ik een mail zenden naar 10 onvangers anders krijg ik : Zie bijlage.

Teruggebeld naar Proximus, een andere technieker gehad die me aanraadde mijn skynet adres – dat ik 18 maanden mag houden – te vervangen door een ander mailadres bv. Gmail om zo dan verder te kunnen mailen met Incredimail …

Wat denken jullie aub ?

Vriendelijke bedankt voor de hulp want het is echt frustrerend !

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen