Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Hallo,
Al 2 dagen kan ik geen mails verzenden ... Ik krijg : 452 #4.5.3 Too many recipients of
452 too many recipients received this hour ...
Ik ben een week totaal Orange en heb dit vroeger nooit gehad...
Kan iemans me helpen aub ?
Bedankt voor de moeite.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@comima het lijkt wel of u ineens te veel mails wil versturen. Via welk mail programma stuurd u de mails en welke poorten zijn er in gebruik om te versturen?
Ik hoop voor u van niet, maar misschien is uw mail account gehijackt en gebruikt iemand het om spam te versturen. Vandaar dat je op diverse plaatsen geblokt wordt wegens reeds teveel mails verzonden.
BTW, vermits Orange geen eigen mail dienst heeft zit Orange hier ook voor niks tussen. Welke mail gebruik je? En ik bedoel niet welke client, maar wel degelijk welke provider je gebruikt.
Het is namelijk de provider van de mail service die de mails blokt en het bewuste bericht naar de afzender stuurt. Voor GMail is dat bvb Google.
Goedemorgen Patrick2.
Bedankt voor de reactie. Zoals je me een paar dagen geleden aanraadde heb ik de poorten veranderd zie screenshot aub. Mijn email prgramma is Incredimail.
Ik stuur regelmatig mailetjes door aan een 25 tal personen - deze morgen heb ik een mailtje kunnen doorsturen aan 5 ontvangers en nu niets meer... zelfs niet naar én ontvanger... Ik krijg : 452 Too many recipients received this hour.
Wel vervelend ... jullie hulp is zeeer welkom
Goede morgen Leidende Geneerheer,
Bedankt voor je reactie;
Ik ben totaal Orange van 11.06.2019 en kom van Proximus - ik heb een skynet.be adres. Ik zou denken dat Proximus mijn provider is ?
Deze morgen vroeg heb ik een mailtje naar 5 ontvangers kunnen sturen - gewoonlijk zijn dat er ong. 25 - en nu kan ik weer niks meer verzenben - zelfs niet naar één ontvanger. Ik krijg : 452 Too many recipients received this hour
Jullie hulp is meer dan welkom
Je bent met alles van Proximus naar Orange gekomen. Blijf je dan uw skynet adres behouden of ben je dat kwijt? Zoals ik reeds zei, Orange heeft geen eigen maildienst, dus een Orange adres gebruiken, dat zit er niet in ....
Heb je al eens met de klantendienst van Proximus contact opgenomen? Misschien dat zij iets hebben geblokkeerd omdat je geen klant meer bent?
Het is maar een denkpiste, maar we mogen niks bij voorbaat uitsluiten ...
Bedankt Leidende Genezer,
Helemaal niet aan gedacht dat Proximus zoiets zou doen ... ni erg sportief ...
Ik ga morgen proberen te bellen en horen wat ze daarop te zeggen hebben ...
Ik mag inderdaad mijn skynet.be nog maanden houden maar ik weet niet wat er dan zal gebeuren...
Ik kom in elk geval op rapport.
Vriendelijke groetekes;
@comima uw skynet adres is 18 maanden beschikbaar daarna zal er een ander email adres moeten komen want dan komt deze te vervallen. De melding die u krijgt wil zeggen dat u aangezien wordt als spammer of wat erop lijkt. Om precies te zijn wordt u er eigenlijk op geblokt om zoveel mails te sturen in eens. Dit komt door skynet zelf die heeft u ergens als spammer opgemerkt , dus dat u te veel mails in eens heeft gestuurd.
Ik heb naar Proximus gebeld. Als je geen klant bent geraak je niet overal binnen.
Ik had een lieve meneer die het probleem van uitgaande mails verstond en die heeft een technieker terug laten bellen. Binnen de 2 minuten belde die technieker mij op, gaf me een nieuw paswoord en alles zou opgelost zijn … spijtig maar het probleem blijft… Nu kan ik een mail zenden naar 10 onvangers anders krijg ik : Zie bijlage.
Teruggebeld naar Proximus, een andere technieker gehad die me aanraadde mijn skynet adres – dat ik 18 maanden mag houden – te vervangen door een ander mailadres bv. Gmail om zo dan verder te kunnen mailen met Incredimail …
Wat denken jullie aub ?
Vriendelijke bedankt voor de hulp want het is echt frustrerend !
Gebruiker | Aantal |
---|---|
13 | |
8 | |
5 | |
5 | |
4 |