Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-06-19 22h32
Antwoorden: 16 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Al 2 dagen kan ik geen mails verzenden ... Ik krijg : 452 #4.5.3 Too many recipients of
452 too many recipients received this hour ...
Ik ben een week totaal Orange en heb dit vroeger nooit gehad...
Kan iemans me helpen aub ?
Bedankt voor de moeite.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Alles opgelost met mijn gmail adres ... nu nog eveb uipluizen wat ik moet doen om de mails alleen maar op Incredimail te krijgen ...
Bedankt patrick2
@comima graag gedaan alvast . Maar als ik mag vragen waarom terug incredimail , gmail is toch via google makkelijk op te vragen? U hoeft er immers ook geen servers voor uitgaande en inkomende post in te stellen. Want mocht er dan ergens een probleem zijn is het meestal makkelijker op te lossen dan met een extern email programma.
Gmail is natuurlijk heel makkelijk ... ik vind het heel simpel plezant om de mailekes te versieren Patrick2 ....
Oeps vergeten ...
Hopelijk blijven de Incredimail poorten dezelfde ...
@comima voor gmail moet men geen poorten instellen dit zou automatisch geconfigureerd moeten worden. Maar ik zeg er wel bij dat het natuurlijk altijd anders kan zijn dat men aangeeft dus ik ben er voorzichtig mee met deze uitspraak.
Alles opgelost met mijn gmail adres ... nu nog eveb uipluizen wat ik moet doen om de mails alleen maar op Incredimail te krijgen ...
Bedankt patrick2