annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mails worden niet verzonden.

Topic gestart op: 17-06-19 22h32

Antwoorden: 16 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Mails worden niet verzonden.

OPGELOST

Hallo,

Al 2 dagen kan ik geen mails verzenden ... Ik krijg : 452 #4.5.3 Too many recipients   of

452 too many recipients received this hour ...

Ik ben een week totaal Orange en heb dit vroeger nooit gehad...

Kan iemans me helpen aub ? 

Bedankt voor de moeite.

 

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
comima
Aspirant genezer

Alles opgelost met mijn gmail adres ... nu nog eveb uipluizen wat ik moet doen om de mails alleen maar op Incredimail te krijgen ...

Bedankt patrick2 Man Vrolijk

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Ik hoop voor u van niet, maar misschien is uw mail account gehijackt en gebruikt iemand het om spam te versturen. Vandaar dat je op diverse plaatsen geblokt wordt wegens reeds teveel mails verzonden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

BTW, vermits Orange geen eigen mail dienst heeft zit Orange hier ook voor niks tussen. Welke mail gebruik je? En ik bedoel niet welke client, maar wel degelijk welke provider je gebruikt.

Het is namelijk de provider van de mail service die de mails blokt en het bewuste bericht naar de afzender stuurt. Voor GMail is dat bvb Google.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Goede morgen Leidende Geneerheer,

Bedankt voor je reactie;

Ik ben totaal Orange van 11.06.2019 en kom van Proximus - ik heb een skynet.be adres. Ik zou denken dat Proximus mijn provider is ? 

Deze morgen vroeg heb ik een mailtje naar 5 ontvangers kunnen sturen - gewoonlijk zijn dat er ong. 25 - en nu kan ik weer niks meer verzenben - zelfs niet naar één ontvanger. Ik krijg : 452 Too many recipients received this hour

Jullie hulp is meer dan welkom Man Vrolijk

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Je bent met alles van Proximus naar Orange gekomen. Blijf je dan uw skynet adres behouden of ben je dat kwijt? Zoals ik reeds zei, Orange heeft geen eigen maildienst, dus een Orange adres gebruiken, dat zit er niet in ....

Heb je al eens met de klantendienst van Proximus contact opgenomen? Misschien dat zij iets hebben geblokkeerd omdat je geen klant meer bent?

Het is maar een denkpiste, maar we mogen niks bij voorbaat uitsluiten ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen