Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-02-22 06h31
Antwoorden: 12 antwoorden
Mijn modem staat altijd in bridged modus.
Enkele weken geleden viel plots internet weg. Na dagenlang met de helpdesk heen en weer bellen werd het probleem enkel opgelost door telkens weer een factory reset uit te voeren op de modem.
Ik heb toen uit noodzaak de modem op factory defaults gelaten voor enkele dagen.
Gisteren toch nog eens terug in bridge gezet en internet werkte perfect. Maar toen ik deze morgen wakker werd weer geen internet meer.
De modem krijgt bij z'n ip renewal blijkbaar geen geldig ip adres meer van aansluitpunt op straat. Enige oplossing: factory reset.
Dit is gewoon niet werkbaar. Wat stellen jullie als oplossing voor? Vervangende modem? Veranderen van provider? 😛 Bij proximus nooit probleem gehad met gebridgede modem...
Ik zou misschien eerder overwegen om uw modem te vervangen door één te gaan halen in één van de orange shops/online webwinkel. ,ik geef u 1 goede raad blijf weg van proximus, in december vorig jaar heb ik 14 volle dagen zonder internet/tv gezeten door een kabelbreuk in de straat. ,heb toen 5x de klantendienst van hun moeten bellen en verschillende keren moeten dreigen met een overstap voor men iemand wou sturen. uiteindelijk ben ik toch naar orange overstapt. ,bij mij komt proximus er nooit meer in!
Je informatie is niet juist.
In de Orange shop of Online kan je geen modem krijgen of bestellen. Je dient hiervoor een afspraak te maken met een technieker en die komt dan de modem vervangen. Ook is dit het geval voor een nieuwe decoder ook daarvoor dient een afspraak met een technieker gemaakt te worden.
Vergeet bij deze zeker niet dat ik nog niet zo lang bij orange zit, dus ik moet ook nog iedere dag opnieuw bijleren via deze forum om in de toekomst medegebruikers op deze forum raad te geven over een bepaalde vraag over een orange product.