annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Modem bridgen = geen internet

Topic gestart op: 22-02-22 06h31

Antwoorden: 12 antwoorden

sdxbe
Aspirant verkenner

Modem bridgen = geen internet

Mijn modem staat altijd in bridged modus.

Enkele weken geleden viel plots internet weg. Na dagenlang met de helpdesk heen en weer bellen werd het probleem enkel opgelost door telkens weer een factory reset uit te voeren op de modem. 

Ik heb toen uit noodzaak de modem op factory defaults gelaten voor enkele dagen.  

Gisteren toch nog eens terug in bridge gezet en internet werkte perfect. Maar toen ik deze morgen wakker werd weer geen internet meer. 

De modem krijgt bij z'n ip renewal blijkbaar geen geldig ip adres meer van aansluitpunt op straat. Enige oplossing: factory reset.

Dit is gewoon niet werkbaar. Wat stellen jullie als oplossing voor? Vervangende modem? Veranderen van provider? 😛 Bij proximus nooit probleem gehad met gebridgede modem...

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Josette
Wijze
Wijze

@sdxbe goedemorgen,

van mij krijg je deze al ... 

Tagnieuw.jpg

Je kan hier ook eens lezen gaan, klik op de blauwe hier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
negenduust
Ervaren verkenner

Ik zou misschien eerder overwegen om uw modem te vervangen door één te gaan halen in één van de orange shops/online webwinkel. ,ik geef u 1 goede raad blijf weg van proximus, in december vorig jaar heb ik 14 volle dagen zonder internet/tv gezeten door een kabelbreuk in de straat. ,heb toen 5x de klantendienst van hun moeten bellen en verschillende keren moeten dreigen met een overstap voor men iemand wou sturen. uiteindelijk ben ik toch naar orange overstapt. ,bij mij komt proximus er nooit meer in!

patrick2
Wijze
Wijze

@negenduust 

Je informatie is niet juist. 

In de Orange shop of Online kan je geen modem krijgen of bestellen. Je dient hiervoor een afspraak te maken met een technieker en die komt dan de modem vervangen. Ook is dit het geval voor een nieuwe decoder ook daarvoor dient een afspraak met een technieker gemaakt te worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


negenduust
Ervaren verkenner

Vergeet bij deze zeker niet dat ik nog niet zo lang bij orange zit, dus ik moet ook nog iedere dag opnieuw bijleren via deze forum om in de toekomst medegebruikers op deze forum raad te geven over een bepaalde vraag over een orange product.

@patrick2 

Leden met de meeste pluimen