annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Modem bridgen = geen internet

Topic gestart op: 22-02-22 06h31

Antwoorden: 12 antwoorden

sdxbe
Aspirant verkenner

Modem bridgen = geen internet

Mijn modem staat altijd in bridged modus.

Enkele weken geleden viel plots internet weg. Na dagenlang met de helpdesk heen en weer bellen werd het probleem enkel opgelost door telkens weer een factory reset uit te voeren op de modem. 

Ik heb toen uit noodzaak de modem op factory defaults gelaten voor enkele dagen.  

Gisteren toch nog eens terug in bridge gezet en internet werkte perfect. Maar toen ik deze morgen wakker werd weer geen internet meer. 

De modem krijgt bij z'n ip renewal blijkbaar geen geldig ip adres meer van aansluitpunt op straat. Enige oplossing: factory reset.

Dit is gewoon niet werkbaar. Wat stellen jullie als oplossing voor? Vervangende modem? Veranderen van provider? 😛 Bij proximus nooit probleem gehad met gebridgede modem...

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2 

Ik ben vandaag (22/02) juist 1 jaar terug klant bij Orange , voor mijn smartphone en ik heb nog geen sec spijt gehad dat ik Orange klant ben terug , ze zijn echt veel verbeterd ten opzichte van vroeger.

 

Groetjes,

bigMODDER

negenduust
Ervaren verkenner

Dit niet alleen nu proberen ze in een snel tempo iedereen fiberaansluitingen door de strot te duwen bij hun klanten in de hoop dat iedereen erop in zal gaan. Terwijl dat product amper deftig werkt naar behoren.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@negenduust En veel mensen denken niet na en weten niet beter omdat ze er geen weet van hebben ,dat het nog duurder in de portemonnee tasten is, .Veel  duurder . Mocht het dan nog deftig werken zoals je zegt . Komen altijd meer kosten bij als ze maar genoeg verdienen . Leep in alles verschiet van niets meer bij hun . 
Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen