Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-02-22 06h31
Antwoorden: 12 antwoorden
Mijn modem staat altijd in bridged modus.
Enkele weken geleden viel plots internet weg. Na dagenlang met de helpdesk heen en weer bellen werd het probleem enkel opgelost door telkens weer een factory reset uit te voeren op de modem.
Ik heb toen uit noodzaak de modem op factory defaults gelaten voor enkele dagen.
Gisteren toch nog eens terug in bridge gezet en internet werkte perfect. Maar toen ik deze morgen wakker werd weer geen internet meer.
De modem krijgt bij z'n ip renewal blijkbaar geen geldig ip adres meer van aansluitpunt op straat. Enige oplossing: factory reset.
Dit is gewoon niet werkbaar. Wat stellen jullie als oplossing voor? Vervangende modem? Veranderen van provider? 😛 Bij proximus nooit probleem gehad met gebridgede modem...
Ik ben vandaag (22/02) juist 1 jaar terug klant bij Orange , voor mijn smartphone en ik heb nog geen sec spijt gehad dat ik Orange klant ben terug , ze zijn echt veel verbeterd ten opzichte van vroeger.
Groetjes,
bigMODDER
Dit niet alleen nu proberen ze in een snel tempo iedereen fiberaansluitingen door de strot te duwen bij hun klanten in de hoop dat iedereen erop in zal gaan. Terwijl dat product amper deftig werkt naar behoren.
@negenduust En veel mensen denken niet na en weten niet beter omdat ze er geen weet van hebben ,dat het nog duurder in de portemonnee tasten is, .Veel duurder . Mocht het dan nog deftig werken zoals je zegt . Komen altijd meer kosten bij als ze maar genoeg verdienen . Leep in alles verschiet van niets meer bij hun .
Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt