annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Modem in Bridge modus

Topic gestart op: 04-12-19 15h41

Antwoorden: 130 antwoorden

CornelisS
Gewaardeerd verkenner

Modem in Bridge modus

OPGELOST

Hallo,

Is het mogelijk om de Siligence TCG300 in bridge modus te zetten of te laten vervangen door 1 die dat wel kan? Ik wil namelijk mijn eigen firewall er achter plaatsen zonder dat het modem daar nog vanalles voor weg filtert (ook al staat deze in DMZ, staat fw uit op het modem, etc).

Ik weet bijvoorbeeld dat dat bij Telenet wel kan. Een zogenaamde (EMTA) bridge modem.

Alvast bedankt

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

Is het mogelijk om de Siligence TCG300 in bridge modus te zetten of te laten vervangen door 1 die dat wel kan? Ik wil namelijk mijn eigen firewall er achter plaatsen zonder dat het modem daar nog vanalles voor weg filtert (ook al staat deze in DMZ, staat fw uit op het modem, etc).

Ik weet bijvoorbeeld dat dat bij Telenet wel kan. Een zogenaamde (EMTA) bridge modem.

Alvast bedankt

Ugh @CornelisS,

Momenteel is er geen support voorzien voor de bridge functie het is dus normaal gezien ook niet beschikbaar. Maar  wees gerust ! Ons LOVE-team neemt het in handen en zal de brigde modus activeren in de komende maanden voor alle LOVE-klanten.
Totem's zonnegroeten,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

130 ANTWOORDEN 130
jego
Ervaren verkenner

Zelfde hier, support heeft geen idee waarover ze praten.

Ik heb een nieuwe modem (nieuwe installatie) en zelfs deze heeft de oudere sw versie nog.

0 pluimen
JeroenED
Ervaren verkenner

Vraagje,

Ik ben er relatief recent (2/12) in geslaagd om m'n modem te laten crashen waarna hij opnieuw startte.

Zal ik nu gewoon wat langer moeten wachten zodat men zeker is dat ik niet een bootloop terecht kom? Of volg ik gewoon het normale stramien waarbij ik net als m'n buurman de update krijg wanneer hem zou moeten ontvangen?

PS: Blijkbaar crasht hij als je de taal verzet via de opties.

PS2: Heb net effe m'n modem herstart. Kwestie van last reboot cause niet op een crash te hebben.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Joepie !

Het heeft even geduurd Orange maar dankjewel voor dit vroeg kerst cadeautje 😉

 

Fabian

0 pluimen
kimbo
Ervaren verkenner

Mijn orange router blijkt een update te hebben gekregen en staat nu in bridge modus.

Stel me alleen de vraag of de Firewall er nog voor staat want ik zet poorten open op mijn router en blijken nog steeds geblokkeerd. 🤔

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@kimbo 

Denk eraan dat wanneer je test of poorten open staan de service die van die poorten gebruikt maakt ook effectief actief moet zijn op dat moment. Als die service niet actief is staan die poorten ook niet open.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen