annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Modem only/mac passthrough

Topic gestart op: 19-11-20 11h28

Antwoorden: 5 antwoorden

SeppeC
Aspirant verkenner

Modem only/mac passthrough

OPGELOST

Goedemiddag,

 

Er zijn al veel topics hierover maar hierbij nog eens opnieuw: Wanneer komt de mogelijkheid tot mac passthrough of een modem only? Als ik bel naar orange en dit vraag horen ze het donderen in Keulen en via twitter krijg ik als antwoord "gelieve onze social media in de gaten te houden voor updates over onze nieuwe producten"??

Op een vorig topic zag ik dat ze hier mee bezig zijn en dat dit in de loop van het jaar zou komen.
Onlangs heb ik een update gekregen op mijn modem met een volledig nieuwe interface maar nog steeds geen mac passthrough.

 

Is er iemand van Orange die hier meer info over heeft?

 

Bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@SeppeC  ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat er in December iets van dat ging uitkomen. Kijk eens of beter gezegd zoek eens tussen de topics dan ga je het antwoord van Totem tegen komen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@SeppeC  ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat er in December iets van dat ging uitkomen. Kijk eens of beter gezegd zoek eens tussen de topics dan ga je het antwoord van Totem tegen komen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


SeppeC
Aspirant verkenner

@patrick2 Bedankt voor het snelle antwoord!

Ik had deze reactie inderdaad nog niet tegengekomen van Totem.
Hopelijk wordt het inderdaad eind dit jaar want ik kijk er al lang naar uit.

Voor de mensen die ook naar de reactie van Totem op zoek zijn (bespaard wat zoekwerk) 😉:

"Met de crisis werden allerlei projecten uitgesteld. De bridge modus wordt voor einde van deze jaar gepland, als de volgende software release ok is.

Er is nog geen sprake van een modem only momenteel.

Totem's groetjes,

Totem"

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@SeppeC  fijn dat je even dat antwoord wil toelichten maar dat antwoord weet ik te vinden 🙂 

Maar er is onlangs hier nog een post geweest , een antwoord van Totem met een ander antwoord in een ander topic en dat vind nu nu zo snel niet terug . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Pilaarbijter
Gewaardeerd verkenner

Hallo iedereen,

Eventjes inpikken hier.

Het is ondertussen december, zou er hier al nieuws over zijn?

Is er eigenlijk geen officieel kanaal of iets dergelijks waar ik de ontwikkelingen op kan volgen? Iets in de trant van 'update 2.93.0.9 verwacht vanaf...'?

Grts

 

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen