Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-11-20 11h28
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemiddag,
Er zijn al veel topics hierover maar hierbij nog eens opnieuw: Wanneer komt de mogelijkheid tot mac passthrough of een modem only? Als ik bel naar orange en dit vraag horen ze het donderen in Keulen en via twitter krijg ik als antwoord "gelieve onze social media in de gaten te houden voor updates over onze nieuwe producten"??
Op een vorig topic zag ik dat ze hier mee bezig zijn en dat dit in de loop van het jaar zou komen.
Onlangs heb ik een update gekregen op mijn modem met een volledig nieuwe interface maar nog steeds geen mac passthrough.
Is er iemand van Orange die hier meer info over heeft?
Bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@SeppeC ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat er in December iets van dat ging uitkomen. Kijk eens of beter gezegd zoek eens tussen de topics dan ga je het antwoord van Totem tegen komen.
@Pilaarbijter als er updates zijn van bepaalde projecten of als er veranderingen zijn dan zal dat hier in de juiste rubriek meegegeven worden door Totem. Dus als je hier regelmatig eens komt kijken dan kan je het mee volgen.