annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

NAT type veranderen

Topic gestart op: 31-10-18 09h48

Antwoorden: 40 antwoorden

Woutert
Gewaardeerd verkenner

NAT type veranderen

Beste,

De verbinding tussen mijn Orange flybox (huawei b525s-23a) en PS4 heeft als NAT type 3.

Daardoor kan ik sommige online functies, zoals voice chat, niet gebruiken.

Is het mogelijk om het NAT type te veranderen naar type 2 via de instellingen van de flybox router?

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: UPnP enabled (was al zo)en IP adress van PS4 in DMZ gezet.

Met vriendelijke groeten,

Wouter

Labels (3)
40 ANTWOORDEN 40
xNTx
Gewaardeerd verkenner

adb forward adb reverse
0 pluimen
Dikkind
Aspirant verkenner

Is het iemand al gelukt een publiek ip adres te verkrijgen via 4g tethering? Ik probeer via een mobiele hotspot met mijn ps4 te verbinden maar dit lukt via orange niet. Intern ip lijkt mij inderdaad het probleem. Ik gebruik een huawei E5885 als mobiele router.  

 

 

 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Dikkind 

Totem was aan het rondwandelen in het Tribedorp en zag dat jouw rooksignaal onbeantwoord bleef.

Je mag hiervoor contact opnemen met onze stamleden van Facebook of Twitter.
Zij moeten een instelling aanpassen in een programma.

Vier het leven, pluk de dag, geniet, zolang je leven mag.

Totem

0 pluimen
C0RIINA
Aspirant verkenner

U vermeld steeds om contact op te nemen via facebook of Twitter, maar daar krijg ik niet eens antwoord? Mijn berichten worden zelf niet eens afgeleverd? Als je de Technische dienst belt horen ze het donderen in Keuren!

zolang mijn nat type op strict blijft staan is deze flybox waardeloos! 
je kan online niet eens connecten met je vrienden??

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

U vermeld steeds om contact op te nemen via facebook of Twitter, maar daar krijg ik niet eens antwoord? Mijn berichten worden zelf niet eens afgeleverd? Als je de Technische dienst belt horen ze het donderen in Keuren!

zolang mijn nat type op strict blijft staan is deze flybox waardeloos! 
je kan online niet eens connecten met je vrienden??

Ugh @C0RIINA,

Zoals @Cdt24801 het zegt hebben onze webcare stamleden veel berichten gekregen deze laatste tijden, maar je krijgt sowieso een antwoord.
Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen