Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-10-18 09h48
Antwoorden: 40 antwoorden
Beste,
De verbinding tussen mijn Orange flybox (huawei b525s-23a) en PS4 heeft als NAT type 3.
Daardoor kan ik sommige online functies, zoals voice chat, niet gebruiken.
Is het mogelijk om het NAT type te veranderen naar type 2 via de instellingen van de flybox router?
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: UPnP enabled (was al zo)en IP adress van PS4 in DMZ gezet.
Met vriendelijke groeten,
Wouter
Ik zoek een gelijkaardige oplossing maar dan gewoon voor mijn GSM, ik wil namelijk via hotspot online gamen als ik niet thuis ben met mijn switch. Maar dit lukt 1/20 keer ofzo.
Als ik zou weten welke apn instellingen ik moet kiezen enzo voor een publiek ip zou het mss wel lukken
Ugh @Flitser,
Kan je een rooksignaal sturen naar onze Orange-stamleden van de technische dienst?
Zij kunnen namelijk je APN-instellingen aanpassen.
Je kan hen bereiken via het gratis nummer 5000 (optie 4-3-2-1)
Laat de magishe trommel eeuwig klinken
✋ Totems Saluut ✋
Beste,
De verbinding tussen mijn Orange flybox (huawei b525s-23a) en PS4 heeft als NAT type 3.
Daardoor kan ik sommige online functies, zoals voice chat, niet gebruiken.
Is het mogelijk om het NAT type te veranderen naar type 2 via de instellingen van de flybox router?
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: UPnP enabled (was al zo)en IP adress van PS4 in DMZ gezet.
Met vriendelijke groeten,
Wouter
Ugh @Woutert,
Al een rookseintje verstuurd naar onze Orange-stamleden? Zij kunnen je helpen om je APN te activeren. 🙂
Je kan hen contacteren via het gratis nummer 5000 (optie 4)
Zing met alle stemmen van de berg
🏹 Totems Groet 🏹
Beste,
Voor een gelijkaardig probleem heb ik al ettelijke malen de voorbije 2 weken contact opgenomen met de Orange helpdesk. Ik werd bij wijze van spreken van het kastje naar de muur verwezen.
Niemand wist waar ik over sprak, nochtans legde ik het zeer eenvoudig uit. Voor een tijdelijke beveiligingstoepassing hebben we op een data-simkaart een publiek ip-adres nodig ipv het standaard privaat ip-adres. Letterlijk niemand op de helpdesk heeft mij kunnen helpen.
Wie moet ik contacteren?
Beste,
Voor een gelijkaardig probleem heb ik al ettelijke malen de voorbije 2 weken contact opgenomen met de Orange helpdesk. Ik werd bij wijze van spreken van het kastje naar de muur verwezen.
Niemand wist waar ik over sprak, nochtans legde ik het zeer eenvoudig uit. Voor een tijdelijke beveiligingstoepassing hebben we op een data-simkaart een publiek ip-adres nodig ipv het standaard privaat ip-adres. Letterlijk niemand op de helpdesk heeft mij kunnen helpen.
Wie moet ik contacteren?
Ugh @pg1234,
Je moogt het webcare tribe op facebook of twitter contacteren. Ze doen de nodige aanpassingen voor jou.
Totem's groetjes,
Totem
Hallo @Totem
op welk twitter-adres kan ik hiervoor terecht?