Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-04-19 17h56
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na 48 uur heb ik nog steeds geen internet. Het zou na 48 uur geactiveerd worden. Nu vrees ik dat de dienst vandaag en morgen gesloten is door de feestdagen. Dit zou betekenen dat ik nog 2 dagen geen internet zal hebben. Iemand enig idee hoelang dit nog zal duren en of de diensten vandaag open zijn?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Carlos11 jammer genoeg zijn de diensten gesloten vandaag en morgen. Deze gaan terug breikbaar zijn vanaf dinsdag. Misschien is er geen internet omdat Telenet uw signaal nog erop moet zetten? Anders eens de modem herstarten en zien of er toch internet is. Anders via facebook messenger contact nemen of via het nummer de 5000 de klantendienst. Hopelijk is het snel in orde.
@Carlos11 jammer genoeg zijn de diensten gesloten vandaag en morgen. Deze gaan terug breikbaar zijn vanaf dinsdag. Misschien is er geen internet omdat Telenet uw signaal nog erop moet zetten? Anders eens de modem herstarten en zien of er toch internet is. Anders via facebook messenger contact nemen of via het nummer de 5000 de klantendienst. Hopelijk is het snel in orde.