Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-10-18 14h08
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Na de installatie vanmorgen heb ik geen internet. Wel tv. Er werd verteld dat er panne was. Installateur was zeer beschaamd. Maar hoe lang gaat dat duren? Ben toch wel zeer teleurgesteld nu ik ben overgestapt.
#Geërgerd
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Alles is opgelost. Contact gehad met orange via telefoon en alles werkt nu prima.
Beste,
We hebben nu inderdaad internet, maar de WiFi is heel erg slecht. Wat kunnen we hieraan doen? Of wat kunnen jullie hieraan doen? Krijgen amper verbinding met de WiFi waardoor ze gewoon hun 4g gebruiken thuis. En dat is toch noet echt de bedoeling dacht ik zo.
Graag heb ik dan ook een oplossing hiervoor.
Mvg Tanja
Beste. Blijkt dat we toch nog geen internet hebben. Spijtig.
@Tanja voor uw internet zou ik eens even de modem een minuutje uit de stroom halen en dan opnieuw opstarten.
Betreft uw wifi : u kan eventueel in de modem inloggen , zie hiervoor uw handleiding. Daar kan u dan eventueel uw kanalen in aanpassen om zo tot het beste signaal te komen voor uw wifi . Mocht u nog gebruik maken van eventuele routers of acces points dan deze ook het beste eens te herstarten.