annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Traag tot zeer traag internet

Topic gestart op: 27-10-18 23h15

Antwoorden: 2 antwoorden

funracer
Aspirant verkenner

Traag tot zeer traag internet

OPGELOST

Hallo,

ons internet thuis is zeer traag. 

Soms als we geluk hebben rond de 40 Mbps, maar soms momenten maar rond de 10 Mbps. 

 

Heb de modem al gereset, heb al met draad geprobeerd en ook via eigen acces point. Maar de snelheid gaat nooit hoger dan 45mbps

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@funracer heeft u dit probleem onlangs gekregen ? en is het met 1 apparaat of zijn er meerdere apparaten die met de kabel aan de modem ook traag internet hebben ? 

Moest dit het geval zijn zou ik aanraden om met de klantendienst contact op te nemen. De vragen die ik u stel is enkel om uit te sluiten dat het niet gebonden is aan een apparaat bij u thuis. 

Via de klantendienst kunnen er testen gedaan worden en dan nagaan waar het probleem vandaan kan komen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@funracer heeft u dit probleem onlangs gekregen ? en is het met 1 apparaat of zijn er meerdere apparaten die met de kabel aan de modem ook traag internet hebben ? 

Moest dit het geval zijn zou ik aanraden om met de klantendienst contact op te nemen. De vragen die ik u stel is enkel om uit te sluiten dat het niet gebonden is aan een apparaat bij u thuis. 

Via de klantendienst kunnen er testen gedaan worden en dan nagaan waar het probleem vandaan kan komen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


funracer
Aspirant verkenner

Thx voor de reply. Was van in het begin niet supersnel maar laatste tijd woed het slechter en slechter. Is met meerdere toestellen. Zal de klantendienst dan eens contacteren.
Leden met de meeste pluimen