annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe aansluiting

Topic gestart op: 15-10-19 12h55

Antwoorden: 12 antwoorden

PeterD1
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe aansluiting

Hallo iedereen!

Mijn vriendin en ik zijn volop bezig met onze nieuwbouwwoning en denken eraan om Orange te nemen voor ons internet en tv. Nu heb ik al verschillende keren gelezen dat het niet mogelijk is om Orange te nemen als eerste providere en eerst via Telenet moet gaan om de kabel te laten aansluiten aan de straatkant. Klopt dit? Ik begrijp dit zelf niet goed aangezien je bv bij Proximus perfect je kunt laten aansluiten door hen zonder de verplichting om bij hen een abo te nemen.

 

Daarnaast had ik ook nog een andere vraag : Als ik op de Orange fb kijk krijg ik een heel ander scherm wanneer ik ingelogd ben dan wanneer ik niet ingelogd ben en dus op die manier met hen geen contact kan opnemen.

Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
PeterD1
Gewaardeerd verkenner

Heb donderdag avond alles aangevraagd en ben dan vrijdag door een medewerker opgebeld geweest om alles te regelen. 
hij zei dat ik er wel heel vroeg bij was maar dat hij wel alles kon aanvragen. Hij zei wel dat aansluitingen in principe maar 1 maand op voorhand kunnen aangevraagd worden maar dat hij ging vragen aan de technische dienst om mij op te bellen om alles al te regelen, we zullen zien of dat lukt. 
Gisteren zijn de simkaarten al geleverd, wat ik zeer snel vond. Het enige wat ik niet goed begrijp is dat ik 2 simkaarten heb gekregen maar ik dus geen enkele link kan leggen welke simkaart nu voor welk gsm nr is, aangezien dat er nergens opstaat. Ook niet de referentie van de aanvraag.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@PeterD1 

Voor de sim kaarten kunt ge eens bellen naar de klantendienst (of via social media of in een shop). Aan de hand van het serienummer van de sim kunnen zij u vertellen welk nummer met welk abo eraan verbonden is.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
PeterD1
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 bedankt voor je antwoord. Ik ga wel nog even wachten met de simkaarten te activeren want ik heb net deze mail ontvangen...(zie foto).

het blijkt dus onmogelijk om via orange een nieuwe aansluiting aan te vragen...

https://imgur.com/a/i5C80hF

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@PeterD1  schreef:

@Cdt24801 bedankt voor je antwoord. Ik ga wel nog even wachten met de simkaarten te activeren want ik heb net deze mail ontvangen...(zie foto).

het blijkt dus onmogelijk om via orange een nieuwe aansluiting aan te vragen...

https://imgur.com/a/i5C80hF


Als ik dat lees val ik toch echt bijna van mijn stoel ... Echt onbegrijpelijk. De normale gang van zaken is dat Orange een aanvraag richt aan Telenet aangezien Orange de kabel huurt van Telenet. Dat men dit nu afschuift op de klant ... echt niet OK ....Gefrustreerde manMan Verdrietig

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
PeterD1
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 Ja, ik vind het ook eigenlijk schandalig. Wie van de 2 hier schuldig voor is wil ik dan nog in het midden laten.

Dus eigenlijk komt het er dan op neer dat ik eerst bij Telenet een aansluiting plus bv hun goedkoopste internet abo moet aanvragen om daarna over te stappen naar Orange...

Is het dan wel mogelijk om de activatie van de simkaarten voor nu uit te stellen tot ik meer duidelijkheid heb zonder iets te moeten betalen? Of moeten deze snel geactiveerd worden?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen