annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant na 3 dagen pings de hoogte in

Topic gestart op: 30-09-18 18h44

Antwoorden: 2 antwoorden

pjotertje
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe klant na 3 dagen pings de hoogte in

OPGELOST

Hallo,

 

Ik ben sinds een week klant van Orange gewoorden. De eerste drie dagen zeer tevreden wat betreft internet. Goede snelheid van ongeveer 70 a 80 mbs en 11 a 12 pings. Echt na drie dagen merk ik dat aantal pings vors is gestegen naar 17 pings en met een snelheid van 30 a 40 mbs. Ik surf niet over WIFI maar gewoon direct eternet kabel aan de modem. Ook internet zelf is erg onstabiel gewoorden. Ik heb een reboot van de modem al gedaan alles gereset met stekker in en uit maar er is geen verbetering. Er is niks verandert aan extra of nieuw aparatuur. Alles is zoals de eerste dag werd aangesloten. Iemand een idee?

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Anonymous
Niet van toepassing

Denk dat je beter belt met de klantendienst en uitlegt bij de technische dienst, zij kunnen enkele metingen doen om te zien tussen modem en bekabeling enzo.

Ik heb ook al sinds dag 1 (nu 4 weken klant) een probleem van disconnects, uitvallen internet, foute paketten in de modemlogs nu en dan, vorige woensdag zijn ze gekomen van orange om metingen te doen en zagen dat er op de kabel die van buiten kwam dat er een zwak signaal uitkomt vanop straat in de telenet bak. Morgen maandag komt er een Telenet technieker om het probleem te verhelpen buiten op straat en dan meting door hier in huis op de kabel die binnenkomt op de versterker en modem en zien of de waarden beter zijn.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Anonymous
Niet van toepassing

Denk dat je beter belt met de klantendienst en uitlegt bij de technische dienst, zij kunnen enkele metingen doen om te zien tussen modem en bekabeling enzo.

Ik heb ook al sinds dag 1 (nu 4 weken klant) een probleem van disconnects, uitvallen internet, foute paketten in de modemlogs nu en dan, vorige woensdag zijn ze gekomen van orange om metingen te doen en zagen dat er op de kabel die van buiten kwam dat er een zwak signaal uitkomt vanop straat in de telenet bak. Morgen maandag komt er een Telenet technieker om het probleem te verhelpen buiten op straat en dan meting door hier in huis op de kabel die binnenkomt op de versterker en modem en zien of de waarden beter zijn.

patrick2
Wijze
Wijze

@pjotertje is een vervelende situatie na drie dagen. Het zou niet mogen dat uw snelheid omlaag gaat. Heeft u een andere pc ergens in huis of een laptop om eens te zien of u het zelfde heeft met de speedtest. Weet dat het cliche klinkt allemaal maar proberen kan geen kwaad . 

Wat de oorzaak is van het probleem geen idee. heb sinds dag 1 200 MBPS en heb dat nog moet ik zeggen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen