annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nog geen aansluiting TV en Internet

Topic gestart op: 24-09-18 12h57

Antwoorden: 5 antwoorden

Mirabelleke
Rekruut scout

Nog geen aansluiting TV en Internet

OPGELOST

Een dikke maand geleden de overstap gemaakt te hebben van Telenet naar Orange, blijf ik SMS'n krijgen dat ze op info van Telenet zitten wachten.

Telefoon was de dag erna in orde, TV en internet blijft maar duren

Telenet heeft zelfs nog geen melding van de overstap gekregen.

Kotsbeu ben ik het, reeds verschillende keren gebeld naar zowel Telenet als Orange en er komt geen schot in de zaak.... Nog maar een zoveelste sms van Orange dat ze wachten op info en dat het nog 5 dagen gaat duren.

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Mirabelleke dat klinkt allemaal zeer verveled wat u mee maakt . Ik weet dat ik geen oplossing kan bieden maar wat ik wel weet is dat Orange afhankelijk is van Telenet voor deze de kabel kan komen aansluiten. en aangezien wij geen Telenet klant zijn zal er veel geduld opgebracht moeten worden voor dat Telenet langs komt. Weet dat het geen lovende woorden zijn maar het is de realiteit . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Nb1
Gewaardeerd verkenner

Bij mij ook hetzelfde probleem  , installateur is geweest en alle installaties gedaan !

Maar toen kreeg ik als antwoord ( fout in de kabel ofzo was niet te wijten aan installaties) Wel een super vriendelijke installateur 

Tot nu toe nog geen antwoord juist een berichtje, wij zullen U per mail verwittigen als alles in orde was. 

Is nu ook een week geleden 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Bij mij ook hetzelfde probleem  , installateur is geweest en alle installaties gedaan !

Maar toen kreeg ik als antwoord ( fout in de kabel ofzo was niet te wijten aan installaties) Wel een super vriendelijke installateur 

Tot nu toe nog geen antwoord juist een berichtje, wij zullen U per mail verwittigen als alles in orde was. 

Is nu ook een week geleden 

Ugh @Nb1,

Totem heeft jammer genoeg de nodige tools niet ter beschikking om dit in orde te brengen.

Je zou best direct de Customer Service stamleden contacteren zodat ze je dossier analyseren.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Nb1 

Heel jammer, dat is geen prettige situatie ... 🤔

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Mirabelleke

Dat is inderdaad geen leuke situatie en je kan er weinig aan doen .. Ik duim met u mee voor een snelle oplossing.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen