Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-02-23 11h59
Antwoorden: 7 antwoorden
Sinds 3 maanden problemen met internet. Valt uit of is heel traag. 3 techniekers geweest. Decoder,modem en stukje kabel vervangen. Niet opgelost. Laatste technieker zei,indien niet opgelost terugbellen. Heb screenshots waarop dyidelijk te zien is hoe traag internet met momenten is of helemaal wegvalt.Nu weigert orange nog een technieker te sturen. Zeggen dat probleem bij ons ligt. Mesh extender aanschaffen. Tot 3 maanden geleden nooit problemen. situatie thuis niks veranderd. Dus twijfel ik of dit het probleem oplost. Geen zin om nutteloze uitgaven te dorn. Wat denken jullie?
Ik heb het zelfde aan de hand sinds een aantal weken. Is helemaal niet meer stabiel. En dat volgend op een prijsverhoging.
via wifi
die wifi extenders geplaatst en daarmee is probleem nog altijd niet opgelost.
klacht ingediend via testaankoop , vorige week al, geen reactie van orange.
zal genoodzaakt zijn van provider te veranderen
Eenmaal klacht ingediend, verloopt alle communicatie via diegene waar je klacht hebt ingediend @tam03
Voor dit zul je geen reactie van Orange meer krijgen
Eigenlijk had je best de snelheid moeten testen via bekabeld ethernet
Dan kun je zien of internet traag binnenkomt of niet
Als het traag binnenkomt zal het waarschijnlijk niet aan de wifi liggen
Als het vlot binnenkomt moet je zien of de wifi goed gaat dicht bij de modem.
Niet goed bij de modem = probleem Orange
Goed bij de modem = misschien te ver verwijderd