Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-07-23 18h54
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag,
Sinds (ik denk vorige week maandag) heb ik last van lag spikes en disconnects terwijl ik een spelletje speel. Het is heel onregelmatig en vooral savonds.
Na lang aanhouden van het probleem ben ik beginnen te zoeken.
In bijlagen een trackert waarbij de eerste trackert is tijdens de lag spikes. De 2de als alles terug normaal werkt.
Kan hier naar gekeken worden?
Groetjes,
Jiri
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag @goossens43 /Jiri
Er waren sinds 18/7 (ongeveer) problemen op het netwerk. Andere gebruikers hadden hetzelfde probleem. Echter zou dit ondertussen moeten opgelost zijn.
Heb je al eens je modem opnieuw opgestart? Volledig zonder stroom zetten voor een minuutje, dan terug aansteken en probeer dan eens of het beter is.
Dag @goossens43 /Jiri
Er waren sinds 18/7 (ongeveer) problemen op het netwerk. Andere gebruikers hadden hetzelfde probleem. Echter zou dit ondertussen moeten opgelost zijn.
Heb je al eens je modem opnieuw opgestart? Volledig zonder stroom zetten voor een minuutje, dan terug aansteken en probeer dan eens of het beter is.